-Paul Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Ik heb San Andreas, maar ik wil het spelen, als ik dubbel klik op de snelkoppeling, krijg ik meteen een schermpje waarin staat; gta_sa.exe werkt niet meer Ik heb het al opnieuw genistallerd, maar hij geeft het zelfde, kan iemand me helpen? ( Het is gewoon de orginele cd-rom ) Dus niet Illigaal) Bewerkt: 16 november 2007 door -Paul Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Heb je wel een zogenaamde '' Backup '' gemaakt van je Gta Sa , Saving... Reageren
T@rget Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Heb je wel een zogenaamde '' Backup '' gemaakt van je Gta Sa , Saving... Wat heeft dat er mee te maken? Meestal als je problemen hebt met je GTA_SA.exe kun je het beste even de downgrader gebruiken (Ook als je niet v2.00 hebt) Want dan vervang ie je GTA_SA.exe met een andere en dan heb je kans dat ie het weer doet Reageren
The Wizard Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 dan kun je volgens mij gta_sa.exe even van de cd er in plakken Reageren
-Paul Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Oke, dus kan iemand mij uitleggen wat ik nou moet doen, want ik snap er nu niksk van ^^ Reageren
The Distortion Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb San Andreas, maar ik wil het spelen, als ik dubbel klik op de snelkoppeling, krijg ik meteen een schermpje waarin staat; gta_sa.exe werkt niet meerIk heb het al opnieuw genistallerd, maar hij geeft het zelfde, kan iemand me helpen? ( Het is gewoon de orginele cd-rom ) Dus niet Illigaal) lol ik denk dat het gewoon komt door die bekraste CD-Rom van je Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Hallo -Paul, Het kan inderdaad zijn dat jou GTA SA CDRom is beschadigd, aangezien je San Andreas opnieuw hebt geïnstalleerd. Zitten er veel krasjes op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.