kamranoi Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 kan iemand me pls uitleggen waarom g.Street allen gangwars kan maken met de ballas maar de vagos nie @hier onder@: maar ik bedoel waarom g.street gang wars kan starten. en als de vagos nie de ballas aanvallen dan zijn ze ijgenlijk gewoon 1 gang... de ballvag duidelijker: waarom zijn de vagos en de ballas aparte gangs terijl ze elkaar nooit aanvallen. Reageren
moechy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 ik snap je vraag niet echt goed.maar ik denk dat dit ongeveer het goede antwoord is : de ballas hebben cj's moeder en denk ik zijn broer ook vermoord de vagos hebben niks gdn.dus ik denk dat het dit ongeveer was Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 kan iemand me pls uitleggen waarom g.Street allen gangwars kan maken met de ballas maar de vagos nie @hier onder@: maar ik bedoel waarom g.street gang wars kan starten. en als de vagos nie de ballas aanvallen dan zijn ze ijgenlijk gewoon 1 gang... de ballvag duidelijker: waarom zijn de vagos en de ballas aparte gangs terijl ze elkaar nooit aanvallen. Dat komt omdat de Ballas geen rivalen zijn van de vagos, maar bondgenoten. De vagos zijn de rivalen van Varrio Los Aztecas. kan iemand me pls uitleggen waarom g.Street allen gangwars kan maken met de ballas maar de vagos nie De ballas en Vagos kunnen ook gangwars starten, dan vallen ze jou aan! Als je dan verliest hebben zij het gebied, win je heb jij het gebied. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Het feit dat het bondgenoten zijn en niet samen één gang, ligt aan de verschillen in etnische afkomst Zwarten vormen een gang met elkaar, en Latino's vormen een gang met elkaar. Zie het als twee landen; ze zijn bondgenoten maar dat maakt het nog niet één land. Reageren
ikt Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het feit dat het bondgenoten zijn en niet samen één gang, ligt aan de verschillen in etnische afkomst Zwarten vormen een gang met elkaar, en Latino's vormen een gang met elkaar. Zie het als twee landen; ze zijn bondgenoten maar dat maakt het nog niet één land. Read again O.o De Ballas zijn zwart, de Vagos zijn Latino. De Grove's zijn zwart, de Los Aztecaz zijn ook weer latino, maar ze zijn ook weer ''bondgenoten'' van elkaar (eigenlijk vanaf de missies van Cezar). Maar alles wordt duidelijk in de laatste missie, want de Ballas en de Vagos handelen in drugs met elkaar, dus daarom zijn ze bevriend. Reageren
kamranoi Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 kk weet genoeg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.