moechy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 hey iedereen ik heb een vraagje ik zou graag modden in sa ik weet hoe het moet hoor maar ik speel ook mta en samp dus hoe kan ik SA modden zondar dat samp of mta niet meer werkt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Als je SA:MP nog wil spelen moet je je beperken tot het modden van de auto's door het vervangen van TXD's en DFF's maar niet meer. Als je bijvoorbeeld de Handling verandert dan word dat gezien als cheaten en kan je niet spelen Greetz Reageren
moechy Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 maar ik bedoelde hoe je een modded versie maakte en een niet modded versie want ik heb dat al eens gehoord maar weet niet hoe je dat doet.en als je de handling niet aanpast werkt dat toch niet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 maar ik bedoelde hoe je een modded versie maakte en een niet modded versie want ik heb dat al eens gehoord maar weet niet hoe je dat doet. Je kunt verschillende versies van GTA naast elkaar zetten. Dat betekent dus dat je een versie hebt waarmee je kunt modden en een versie waarmee je SA-MP kunt spelen. Enige wat je hiervoor moet doen, is de map van 'GTA San Andreas' naar een andere, willekeurige plek kopiëren. Dit duurt even, maar als hij klaar is heb je in principe 2 versies. Op de ene kun je modden, de andere kun je bijvoorbeeld gebruiken voor SA-MP. en als je de handling niet aanpast werkt dat toch niet? Nee, SA-MP doet het niet meer als je data gaat aanpassen waardoor jij voordeel hebt. Reageren
moechy Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 nene ik bedoelde dat hij dan niet meer in sa zelf werkt die auto dus ik moet gwn de map pakken van in prog files en die op een andere locatie zetten? Reageren
WackoX Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 maar ik bedoelde hoe je een modded versie maakte en een niet modded versie want ik heb dat al eens gehoord maar weet niet hoe je dat doet. Je kunt verschillende versies van GTA naast elkaar zetten. Dat betekent dus dat je een versie hebt waarmee je kunt modden en een versie waarmee je SA-MP kunt spelen. Enige wat je hiervoor moet doen, is de map van 'GTA San Andreas' naar een andere, willekeurige plek kopiëren. Dit duurt even, maar als hij klaar is heb je in principe 2 versies. Op de ene kun je modden, de andere kun je bijvoorbeeld gebruiken voor SA-MP. en als je de handling niet aanpast werkt dat toch niet? Nee, SA-MP doet het niet meer als je data gaat aanpassen waardoor jij voordeel hebt. Kleine corectie, sa-mp doet het dan nog wel maar MTA doet het dan weer niet. Reageren
K.O. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 nene ik bedoelde dat hij dan niet meer in sa zelf werkt die autodus ik moet gwn de map pakken van in prog files en die op een andere locatie zetten? Precies. Als je slim bent wijzig je ook even de naam van de map zodat je ze uit elkaar kan houden. Je krijgt dan bijvoorbeeld C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas origineel\ C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas modversie\ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.