Mirrrr Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Ik heb vandaag liveles gehad van -Matthijs-... Allereerst wil ik hem heel erg bedanken dat hij niet na een half uur is afgehaakt Dit is het uiteindelijke resultaat geworden: Bewerkt: 17 november 2007 door Mirrrr Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Hij is heel erg mooi voor je tweede signature. Ik heb neit veel te zeggen. Behalve dat je goed je best hebt gedaan. Ga zo door. 9,5/10 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Als dit je 2e sig is zou ik zeker zeggen heel mooi Met hulp van Matthijs natuurlijk Niet echt mijn stijl maar de compositie en kleurengebruik is mooi xD Je krijgt een 8.5/10 van me Tom Reageren
Mirrrr Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Als dit je 2e sig is zou ik zeker zeggen heel mooi Met hulp van Matthijs natuurlijk Niet echt mijn stijl maar de compositie en kleurengebruik is mooi xD Je krijgt een 8.5/10 van me Tom Matthijs is ook echt een held Die heeft me zo geholpen... Maar mijn eerste creatie staat ook nog ergens daar beneden hoor... Reageren
Donwell Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Hij ziet er érg mooi uit, Mirrrrr, voor je tweede signature. Een mooie render, en mooi uitgelopen tot een mooie kleurrijke achtergrond met leuke effectjes ertussen. Ook -Matthijs- krijgt natuurlijk een complimentje. Ik ga voor een 9/10. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 hij is erg mooi hoor de kleuren passen goed bij elkaar en de tekst is in het plaatje gewerkt puik werk 8/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Mirrr, deze sig vind ik echt mooi. Vooral omdat het Anime is Maar alles past zo mooi bij de Cutout. Niet meer normaal 10/10 van ~Whoop Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Vergeleken je eerste creatie is dit echt een enorme verbetering. Zo'n livelesson heeft erg veel geholpen zo te zien, daarnaast is het ook erg aardig van -Matthijs- dan hij er even tijd voor wou vrijmaken. Nu heb je weer een brede signature maar dit keer zijn de zijkanten niet saai geworden. Dit komt voornamelijk door de achtergrond die nu wat verschillende kleuren en vormen heeft. De kleuren passen bij de cut-out en dat maakt de signature in het geheel ook gelijk passend. De tekst past ook bij de kleur van de signature dus dat is ook al een pluspunt. Ik denk dat dit een goede les is geweest, zo zie je wat eigenlijk een beetje de belangrijkste punten zijn om je signature passend te maken en niet vloekend. Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Zo hee, daar zit wel een partij kleur in. Stukken, stukken beter dan je vorige creatie, je hebt nu veel meer met de ruimte gedaan. Al vind ik nog wel dat je design size wat aan de grote kant is, de volle 500px in de breedte vind ik nooit mooi. In ieder geval is het wel een mooi geheel, de render is goed ingeblend. Ook het lettertype is wel oke, eventueel een lijntje onder je naam ofzo. Ga zo door, 7/10. Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Lettertype: 8 Plaatsing: 8 Face: 8 Kleur: 8 Render: 7,66666666666667 Plaatsing: 9 Mooiheid: 7 Ingeblend: 7 Border: 8,5 Stijl: 9 Dikte: 8 Kleur: 8,5 Stijl: 9 Verdeling: 8 Achtergrond: 8 Effecten: 8 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Hij isheel mooi ! Aleen zie je aan de render dat hij niet goed is uit geknipt. Voor de rest is hij perfect TOTAAL: 8,111112 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
M4X Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Mooie creatie voor je tweede signature, de kleurencombinaties zijn goed en ze passen goed bij de render. Ook is de render goed ingeblend. Wat ik wel wat minder is de scherpte van de achtergrond, misschien was het je bedoeling om die wat blurriger te laten maar ik vind 't wat minder mooi. Je zou een lichteffectje kunnen toevoegen aan het geheel, waardoor de render er wat meer 'uitspringt', en daarbij zou een blurrige background wel mooi staan. Verder is het lettertype leuk, misschien kan je er nog een effectje bij doen zodat de tekst wat meer opvalt. Verder heb ik er weinig op aan te merken, voor je tweede signature is 't zeker niet slecht 75% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.