Jump to content

M'n nieuwste Signature =]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal kunnen jullie deze signature een cijfer geven, en ook vertellen wat jullie ervan vinden en wat ik eventueel voor de volgende keer kan verbeteren?

bladesiglowop.jpg

Bewerkt: door RuftCrush
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9

• Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 9

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 8

• Stijl: 8
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 9

• Stijl: 9
  • Verdeling: 9

BACKGRND.png Achtergrond: 10

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige:

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

Woow je eerste ?

Hij is echt heel mooi !

Probeer volgende keer met filters te werken.

Mischien word het dan mooier

TOTAAL: 9,166667

Aantal sterren & Rank: 5stars.PNGRANK5.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

Hmm, kvind op het eerste gezicht de signature wel Okay, maar hoe langer ik kijk, hoe minder mooi ik hem vind. Het hoofd past niet echt bij de achtergrond, want op de achtergrond zie je abstracte lijnen, en op de bril van die gozer zie je een stad, en ik kan me niet voorstellen dat daar dan ook echt een stad zou zijn. Ook vind ik de zwarte vlekken op het hoofd niet zo mooi, het is niet echt donker meer, maar gewoon als roet. Je had het beter een soort van schaduw effect kunnen geven.

Wat je ook nog had kunnen doen is de signature wat dieper maken, dat kan je bijvoorbeeld doen door de achtergrond een beetje te blurren, dan komt de render er meer uit.

Voortaan zou ik je naam ook wat lagere opacity doen of andere kleur, want hij blinkt er teveel uit, en past niet echt bij het geheel.

69% - Ik zou nog aan wat kleine puntjes werken, maar dan kan er ook best nog een aardige signature uit komen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...