Jump to content

Garage's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is de grootste auto opslag plek? Bij VC is het dat gebouw met de helikopter er op maar wat is het in SA?

Bewerkt: door Remcconen

'Verdant Meadows Aircraft Graveyard' is de grootste opslagplaats voor voertuigen, maar niet voor auto's...Er kunnen maximaal 8 voertuigen op, ik denk 2 auto's en 6 vliegtuigen/helikopters.

Op deze pagina kun je zien hoeveel voertuigen in elke garage kunnen.

@Bling: oh, dat wist ik zelf niet...

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst:
'Verdant Meadows Aircraft Graveyard' is de grootste opslagplaats voor voertuigen, maar niet voor auto's...Er kunnen maximaal 8 voertuigen op, ik denk 2 auto's en 6 vliegtuigen/helikopters.
Niet helemaal waar. Verdant Meadows heeft twee opslagplaatsen: een garage en een hangar. De garage is uitsluitend bedoeld voor auto's, motoren en dergelijke. De hangar is, gezien zijn grootte, bedoeld voor vliegtuigen en dergelijke, maar uiteraard kunnen hier ook auto's en andere voertuigen in opgeslagen worden. Welke voertuigen je hierin opslaat maakt niets uit, zolang het maar niet meer dan vier voertuigen zijn. Je kunt dus zowel vier vliegtuigen (indien dit past) als vier auto's in de hangar plaatsen; dat maakt geen verschil.
Niet helemaal waar. Verdant Meadows heeft twee opslagplaatsen: een garage en een hangar. De garage is uitsluitend bedoeld voor auto's, motoren en dergelijke. De hangar is, gezien zijn grootte, bedoeld voor vliegtuigen en dergelijke, maar uiteraard kunnen hier ook auto's en andere voertuigen in opgeslagen worden. Welke voertuigen je hierin opslaat maakt niets uit, zolang het maar niet meer dan vier voertuigen zijn. Je kunt dus zowel vier vliegtuigen (indien dit past) als vier auto's in de hangar plaatsen; dat maakt geen verschil.

Bedankt ik weet genoeg. Er zijn 2 garages voor samen 4 auto's en 1 hangaar voor ook 4 auto's.

EDIT: Ik heb het eens geprobeert en je kan er 8voertuigen in op slaan. 4 in de hangar en 4 in de garage.

Topic gesloten :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Zie dit...<<<

Bewerkt: door Remcconen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...