sancie11 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb GTA SA v1.01 maar als ik hem wil downgrade met dat programma, wat ik ook van deze site af heb. Staat er dat er niks te downgrade valt! Dus daarom vraag ik mij af of jullie het probleem mischien weten. Want SA:MP werkt nu dus niet bij mij maar dat ligt toch aan de versie 1.01? Groetjes, Sancie11 Bewerkt: 17 november 2007 door sancie11 Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 V1.01 en V1.0 zijn bijna het zelfde en er zijn maar wat kleine bugs gefixt. Je kan V1.01 volgens mij volledig modden of SA:MP spelen dus downgraden hoefd niet. De downgrader is volgens mij alleen voor V2.0 naar V1.0. Greetz Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Even de onderstaande files downloaden, uitpakken met WinRAR en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' plakken. Nu werken je savegames niet meer, maar je kan wel SA-mp gaan spelen. V1 Files Btw, als je al V1.01 hebt, waarom wil je dan downgraden naar V1.01? Met V1.01 en V1 valt bovendien te modden, met V2 niet. Kijk in je beginscherm in de rechteronderhoek en kijk welke versie je hebt. Bewerkt: 17 november 2007 door VWO-er Reageren
sancie11 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Even de onderstaande files downloaden, uitpakken met WinRAR en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' plakken. Nu werken je savegames niet meer, maar je kan wel SA-mp gaan spelen.V1 Files Btw, als je al V1.01 hebt, waarom wil je dan downgraden naar V1.01? Met V1.01 en V1 valt bovendien te modden, met V2 niet. Kijk in je beginscherm in de rechteronderhoek en kijk welke versie je hebt. Rechtsonderin staat dat ik versie 1.01 heb. Dus wat kan het dan zijn dat SA: MP het niet doet. hij start gewoon single player op. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Ik was vandaag bij een vriend die precies hetzelfde had. Een paar servers aangeklikt, steeds Single Player. Even gekeken, hij had versie 0.2.1. De nieuwste versie is 0.2.2, die hebben we maar eventjes gedownload van de site. Vreemd genoeg deed hij het toen wel. Dus kijk even welke versie van SA-MP je hebt, en download de nieuwste. Edit@hieronder: Inderdaad vreemd, maar toen we de nieuwsten hadden geïnstalleerd deed hij het wel. Bewerkt: 18 november 2007 door Donwell Reageren
Azer Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 V1.01 en V1.0 zijn bijna het zelfde en er zijn maar wat kleine bugs gefixt. Je kan V1.01 volgens mij volledig modden of SA:MP spelen dus downgraden hoefd niet. De downgrader is volgens mij alleen voor V2.0 naar V1.0. Greetz En dat is dus gewoon hapklare onzin. De executable van GTA:SA wordt wel degelijk aangepast bij het updaten van 1.0 naar 1.01. Zoals ik al aangeef je kunt 1.01 alleen krijgen als je GTA:SA zelf update. In de winkels worden alleen 1.0 en 2.0 verkocht.@Donwell: vreemd, normaal gesproken zou er een melding moeten verschijnen dat je niet de juiste SA:MP versie gebruikt. Reageren
sancie11 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) ik zal eens GTA opnieuwe installeren. En dan opnieuw de nieuwe SA: MP downen. Even die V1.01 files vervangen door de v1 files. En dan kijken of die werkt. Bedankt voor de reactie's. Edit: Hij doet het nogsteets niet. Zelfs als ik die V1.01 files vervang met v1 files blijft er maar v 1.01 staan. Maar ik maak even een filmpje dan kunnen jullie beter zien wat het probleem is. Ik krijg eerst nadat ik een server heb gekozen een scherm wat dan, wit is en dan zwart wordt en dan wit en dan zwart enzo. En dan start hij gewoon de normale GTA SA op. Video met mijn probleem erop: http://nl.youtube.com/watch?v=V09bkMEILAU Bewerkt: 18 november 2007 door sancie11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.