Jump to content

T-Designz VS AreZzo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Natuur

Soort design: Signature

Size design: Max: 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

Ik ben niet zo goed in photoshop dus niet een al te goeie tegenstander.

Mijn sig komt na de jouwe.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik stem voor Arezzo, omdat die van T-Designz nogal ''standaard'' is en de effecten van die van Arezzo me meer aanspreken :)

Geplaatst:

Zoals Steel Dog zegt :omdat die van T-Designz nogal ''standaard "is.

Stem goes to :

AreZzo

Geplaatst:

Vote: T-Designz

Misschien wel een beetje standaard zoals hierboven al gezegd werd, maar dat hoeft niet per se een nadeel te zijn. De kleuren zijn erg mooi, alleen is het jammer dat ze zo donker zijn. Het scanlines effect past er redelijk goed bij, alleen wordt het daardoor nog donkerder wat erg jammer is. Verder is de tekst ook wel oke. Arezzo, jouw signature oogt op het begin mooier, door de leuke tekst en de mooie border. Toch vind ik hem wat minder door de belichting, en door die witte gradient die een beetje vloekt bij de paarse lucht. Erg zonde, anders had je mijn stem gekregen. Maar verder is je signature ook wel oke :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nog meer Stemmen ?

>>> Door .Levi.: Niet telkens bumpen. Jullie hebben hierna nog een hele stem dag van 24 uur.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik stem voor Arezzo.

Omdat...ik de kleuren goed bij elkaar vind passen, ook de tekst heb je leuk gedaan, leuke grootte en kleur.

Ik vind die van t-designs ongeveer van dezelfde kwaliteit alleen vind ik je tekst een minpunt en de strepen. Bovendien vind ik de kleuren iets te fel, die van Arezzo is leuk en rustig. Vandaar mijn stem :engel:

Geplaatst:

Ik stem voor: T-Designz

T-Designz

Ik vind jouw sig mooi gelukt, er zitten sterke kleuren in en het pattern past er ook helemaal bij. De tekst vind ik mooi gelukt, en ook die past er dus lekker bij. Kort samengevat vind ik dat je sig helemaal goed gelukt is, een warme uitstraling en KUTGW. Misschien had je een andere border kleur kunnen kiezen, maar niet dat dat veel uitmaakt ofzo, puur eigen mening ^_^

AreZzo

Ik vind het jammer aan jouw sig dat je een witte gradient hebt gebruikt. Het zou misschien juist mooier zijn als de kleuren veel sterker/warmer overkwamen. De border en de tekst passen wel redelijk bij de sig, maar ik blijf het jammer vinden dat de sig niet sterk uitkomt.

Geplaatst:

Ik stem voor T-Dezigns

Het plaatje mag wel ''standaard'' zijn,maar ik vind ten eerste het plaatje veel mooier,en die van Arezzo vind ik gewoon net iets minder.Ik stem tevens ook voor T-Designz omdat ik van oranje hou :D

Geplaatst:

Sorry voor deze post en verwijder hem maar als je wil...

maar welke moderators houden de rangschikking bij?

er zijn al enkele wedstrijden afgelopen zonder slotje ofzo....

Ik weet dat het veel werk is van de moderators en ze doen het goed :tu: maar ik wil gewoon weten of ze dit even inorde maken...

Ik 4 - 3 T-Designz

Woehoew, eerste puntje :D

Geplaatst:
Sorry voor deze post en verwijder hem maar als je wil...

maar welke moderators houden de rangschikking bij?

er zijn al enkele wedstrijden afgelopen zonder slotje ofzo....

Ik weet dat het veel werk is van de moderators en ze doen het goed :tu: maar ik wil gewoon weten of ze dit even inorde maken...

Ik 4 - 3 T-Designz

Woehoew, eerste puntje :D

Je moet altijd het punt melden bij .Levi. of RonaldVC :Y Dus stuur ze maar gauw een PB en meld het punt ^_^

Geplaatst:

Battle afgelopen! De gelukkige winnaar is geworden AreZzo en heeft daarbij zijn eerste punt te pakken, +1 punt voor jou. ;) Helaas voor T-Designz, hij heeft verloren maar hoeft gelukkig nog geen punt te verliezen. :)

ps: AreZzo lees anders nog even de inleiding van het Ranking topic door zodat je weet hoe het nou precies in elkaar zit.

Closed en updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...