Jump to content

Problemen na XP installatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb Vista verwijderd en mijn oude xp er weer op geinstalleerd en daarna toch weer Vista ernaast op een aparte Partie ofzo. Maar nu zit ik met deze problemen ik heb geen geluid maar ik denk dat ik daar directx voor nodig heb dat zit er nog niet op maar om dat te downloaden heb ik internet nodig. Met de pc waar ik nu dit bericht schrijf heb ik wel internet maar de andere pc heeft geen internet terwijl dat wel zit aangesloten. Ik heb UPC gebeld en ze zeggen dat ik daar drivers voor nodig heb maar bij het kopen van mijn pc kreeg ik wel wat drivers erbij maar geen internet drivers ofzo. Dus nu wil ik weten hoe kan ik aan die drivers komen of is het iets anders ik heb alles al geprobeerd ??? :?

Geplaatst:

Stop er gewoon simpelweg een CD in van een spel dat DirectX9.0c of hoger heeft. Maar Windows XP heeft standaard al DirectX9.0b. Die autdio drivers kun je gewoon downloaden vanaf een andere PC, op een USB stickje zetten en dan naar jouw eigen PC kopieren. Dan installeer je de drivers.

Geplaatst:

Plaats een screenhsot met informatie over je audio kaart, die kun je vinden als je op Start klikt, op Uitvoeren drukt en ''dxdiag'' invoert (zonder de ''). Ga naarna naar het tabblad geluid en maar een screenshot met de knop ''print screen'' die naast F12 en Caps lock vindt. Plak het daarna in Paint en upload hem. (Hier of bij imageshack.us)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...