Jump to content

Textures laden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe HardDisk in mijn computer geplaatst dus ik moest verschillende dingen opnieuw instaleren. Nu had ik een tijdje geleden SA opnieuw geinstalleert en toen viel het me op dat ik oppeens zwarte vlakken tijdens het spelen in de verte zag. Toen mijn oude hard-disk ernog inzat deed hij het gewoon goed zonder die zwarte vlakken.

Screen:

probleem2.jpg

Bovendien laden textures erg langzaam als ik op Medium of hoger speel:

probleem.jpg

Ik speel met een nVidia G-Force 6200SE TurboCache 256mb en een AMD Athlon 64 x2 4200+ processor.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Jou laatste screenshot is nog ongeladen, dat krijg je ook als je heel erg snel gaat. Na 1 á 2 seconden is de texture dan geladen en moet het witte vlak weg zijn. Wat je sowieso zou kunnen proberen, is je resolutie op een 32 bit zetten. Stel je voor, heb je hem nu op 800 x 600 x 16 staan, zet hem dan eens op 800 x 600 x 32. Blijft het probleem, dan is het slim om de videokaart van de laatste drivers te voorzien. Ga naar de site van Nvidia en ga vervolgens naar 'download drivers'. Je komt dan op een nieuw scherm waar je voor 2 opties kunt kiezen, kies voor optie 2. Hij zal dan automatisch scannen naar jou videokaart, daar wordt dan direct de juiste driver bij gezocht. Ik hoop dat het lukt, laat het ons even weten. Succes!

Bovendien laden textures erg langzaam als ik op Medium of hoger speel:

Dat ligt vrijwel zeker aan je videokaart. Een 6200 is al best verouderd, dus het is best logisch dat hij daar moeite mee heeft. Probeer in ieder geval die driver te downloaden, alle kleine beetjes helpen.

Geplaatst:

Had bij de herinstallatie van mijn computer al de laatste Forceware gedownload dus daar ligt het niet aan. Ik had nog ff wat dingen verandert in de instellingen van mij videokaart en het is nu wel minder maar het is er nog steeds. Het punt is dat voordat ik de harddisk vervangen had hij het nog wél goed deed zonder dat zwarte.

Ook heb ik mijn instellingen op 800x600x32 dus daar ligt het ook niet aan. Maar verder gaat het spelen goed dus super belangrijk is het niet ^_^

Toch bedankt voor het reageren :D

Greetz :sigaar:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

lolz weet dat topic oud is maar ik heb ook gta san andreas zonder problemen gespeeld maar dan op 64mb videokaart en het ging best wel snel alleen die zwarte vlekken waren er soms maar voor de rest niks.... maar dan op het laagst als ik hoger ging doen met graphics deed ie meer zwarte vlekken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...