fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 9 april 2004 Rapport Geplaatst: 9 april 2004 ik heb van deze site wat skins gedownload maar ik weet niet waar ik ze in moet plaatsen om ze te kunnen activeren in het spel :angry: :angry: in welke map moet ik ze plaatsen? wie helpt mij?????? ikke Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Ik heb geen Vice City maar ik denk in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins Reageren
Joriz Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Dat is juist! Er zit een readme bij de skins waar je ze neer moet zetten!! Dus wees niet zo boos alles staat er duidelijk bij!! Reageren
Tommy V Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Geplaatst: 13 april 2004 Moet hij alleen nog het geluk hebben dat er een franse Readme bij staat Reageren
Joriz Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Geplaatst: 13 april 2004 Mja al onze readme's zijn in het Nederlands en soms ook nog uitgebreid in het Engels. Ik zie dat niet als probleem, maar mischien wel voor hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.