Jump to content

Reactie en vragentopic : Albums van A tot Z!

12 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van de reviews?

• Leuk
      3
    • Gaat wel
      4
    • Stom
      4
    • Geweldig!
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuk me wel leuk en ik heb ook een vraag:

Doen jullie van elk nieuw album een review of kiezen jullie gewoon een album?

Geplaatst:

We kiezen gewoon een album, want anders is het een beetje stom voor de mensen die totaal niet van de nieuwe stijlen houden ^_^

Geplaatst:
Als je het mij vraagt, praten we nu gewoon over

een hele nieuwe muziek-stijl. Pop met een hoge stem, dat is compleet nieuw!

Is dat een grap, of vergeten jullie bewust de Bee Gees, Michael Jackson, Prince, Queen, en weet ik veel wie allemaal niet?

Geplaatst:

Popmuziek met een lage, Barry White-achtige stem zou wel vernieuwend zijn. Want om te zeggen dat je nou veel anders hoort dan de hoge Mika/Justin Timberlake/Scissor Sisters stemmen.

Geplaatst:
Als je het mij vraagt, praten we nu gewoon over

een hele nieuwe muziek-stijl. Pop met een hoge stem, dat is compleet nieuw!

Is dat een grap, of vergeten jullie bewust de Bee Gees, Michael Jackson, Prince, Queen, en weet ik veel wie allemaal niet?

haha mika nieuwe muziek style my ass :7 queen ftw :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit topic is niet echt bedoelt om mij af te kraken volgens mij. Als jij met je ass iemand wil afkraken, maak dan je eigen topic aan ^_^

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Het is wel een leuk idee, maar je moet het wel goed uitwerken. Je vindt een nummer mooi. Jij zegt het, en je geeft een cijfer. Maar waarom vindt je het mooi? Ook is het beter om een verhaal te schrijven qua nummers, zoals bijvoorbeeld hier. Deze dingen maken een review compleet.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn geen reviews, je zegt alleen wat jij er van vindt. Als ik niet zou weten wat voor soort muziek U2 maakt kan ik dat uit jouw opsomming niet eens opmaken. Elk nummer apart een beoordeling geven heeft ook weinig zin, want het gaat immers om het hele album. Éen nummer wat minder is zal weinig uitmaken voor de eindbeoordeling. Het beste is als je echt een paar alinea's maakt. Een inleiding waarin je bijvoorbeeld uitlegt hoe het album tot stand is gekomen, wat voor soort muziek ze maken, en misschien iets over de artiest/bandleden. Dan pas begin je aan de beoordeling, waarin je verteld wat je nou van de nummers vindt. Hierin hoef je dus niet elk nummer apart te gaan beoordelen, maar gewoon je algemene indruk. Immers, de liedjes van 1 album lijken vaak op elkaar (tenzij het een greatest hits-cd is natuurlijk).

Zie dit als een tip en doe ermee wat je wilt, en ik wens je veel succes.

PS: De poll is niet echt uitgebreid en staat niet op volgorde :schater:

@hieronder: Graag gedaan, ik wil nog even toevoegen dat dit mijn mening is zoals een review zou moeten zijn, andere mensen vinden misschien dat het heel anders moet...

Bewerkt: door SoaDT0M
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de bump maar ik wil toch even iets opmerken. Ik heb een tip gegeven en er wordt gezegt dat daar wat mee gedaan kan worden maar het gaat precies hetzelfde door. Jullie geven een mening zonder argumentatie. Dat jullie een album leuk vinden kan best, maar ik wil weten of een album iets voor mij is. Daarom moeten jullie zeggen waarom het album goed of niet goed is.

>> Opgelet: In mijn reviews worden meningen gegeven, geen meningen. <<
Bedoel je hiermee:

>> Opgelet: In mijn reviews worden meningen gegeven, geen argumenten. << :7

Geplaatst:
Sorry voor de bump maar ik wil toch even iets opmerken. Ik heb een tip gegeven en er wordt gezegt dat daar wat mee gedaan kan worden maar het gaat precies hetzelfde door. Jullie geven een mening zonder argumentatie. Dat jullie een album leuk vinden kan best, maar ik wil weten of een album iets voor mij is. Daarom moeten jullie zeggen waarom het album goed of niet goed is.
>> Opgelet: In mijn reviews worden meningen gegeven, geen meningen. <<
Bedoel je hiermee:

>> Opgelet: In mijn reviews worden meningen gegeven, geen argumenten. << :7

Bedankt voor het goede comentaar, ik zal zeker wat met je tips doen, en je hebt op alle punten die je noemt wel gelijk. Ik zal er op letten bij mijn volgende review, over de andere 2 leden kan ik niet zeggen hoe die het doen :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Is er überhaupt samenwerking of bespreking tussen de makers? Is me niet zo duidelijk eigenlijk.

Oh mag je ook aanvragen doen? Anders krijgen we alleen maar jullie muzieksmaak te zien. Nu dus niet alle andere muziek gaan afkraken, puur omdat het jouw stijl niet is. Je kunt toch wel iets van kwaliteit onderscheiden?

Ik vraag, zover mogelijk, Iron Maiden aan. Welk album maakt me niet zo heel veel uit.

Geplaatst:

Als het kan wil ik dan The Velvet Underground and Nico van de Velvet Underground aanvragen. Ik vind dat album altijd hoog terug in de 'Beste albums' lijstjes, maar vind er zelf eigenlijk weinig aan. Overtuig me van de kwaliteit en kwalificeer me als te simpel, of werp het weg als semi-psychedelisch geneuzel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...