Jump to content

Carbon VS Pro Street

Carbon VS Pro street  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is volgens jullie het beste?

• Carbon FTW
      5
    • Pro Street FTW
      25

Recommended Posts

Geplaatst:

Pro Street is veel beter dan Carbon. Te beginnen met de graphics, gameplay, niet meer alleen maar in het donker, veel profecioneeler tunen en nog veel meer

Geplaatst:

Bij Carbon was het leuk dat je vrij rond kon rijden, wat ik altijd een sterk punt vond aan de NFS-serie. Natuurlijk, omdat ProStreet een 'legale game' is, waar er gewoon legale streetraces worden georganiseerd, is het niet heel handig dat je op de weg vrij bent om je toch nog te misdragen. Maargoed, alsnog vind ik het een beetje jammer dat je niet vrij meer kunt rondrijden.

Daar staan natuurlijk de prachtige dingen van ProStreet weer tegenover. De graphics zijn weer een stukje opgepoetst, je hebt een prachtig werkend schademodel, en de hele heisa rondom een racedag zit leuk in elkaar.

Ik kies voor ProStreet, omdat ik denk dat die toch nog weer even wat beter is dan Carbon. ;)

Geplaatst:

Tja, meestal zijn de voorgangers natuurlijk slechter, mede omdat er vernieuwingen zijn aangebracht. In Pro-Street zit één nadeel: Géén free roaming racer meer, maar verder zijn de auto's mooier, schademodel is sterker geworden, graphics is zoals altijd: Top! . Kortom: Ik stem op Pro-Street! :)

Geplaatst:
Tja, meestal zijn de voorgangers natuurlijk slechter, mede omdat er vernieuwingen zijn aangebracht.

Nou, ik vond persoonlijk veel gameplay dingen van Carbon slechter als de voorgangers. Maar er zaten ook goede dingen in, zoals het tunen met 'Autosculpt'. Maarja dat is mijn mening.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Pro Street gaat zeker winnen

in carbon was het gewoon overdreven het tunen was gewoon zot je had zeker 300 mogelijkheden om een spoiler te tunen bovendien was de verhaallijn veel te kort ik heb hem in een dag uitgespeeld een volgend punt is dat pro street veel betere graphics zal hebben dan carbon

dus voor mij is het overduidelijk pro street is veel beter dan carbon _O_

Geplaatst:
En daarom zei ik meestal in mijn zin, Galiorix :7. Maar een vraagje: Kan Pro Street online? :D

Had ik gelezen maar te laat, toen had ik al gepost :7 Je kan met PS zeker online, hopelijk net zo goed of zelfs beter als Carbon :D

Geplaatst:

ik heb gekozen voor prostreet omdat het driften, drag veel beter is en tegenstanders zin moeilijker(niet zo heel veel maar ze hebben teminste dit keer een goeie AI), grafisch is het beter, meer variatie in de banen aangezien je niet steeds in de staad rondrijdt, het tunen is realistischer, career is veel groter en ga zo maar door

Geplaatst:

ik stem op pro street

meer heb ik eigelijk niets te zeggen.

de gameplay voelt realistis aan en de graphics zijn mooier.

Geplaatst:

Sinds Underground heb ik geen Need for Speed meer aangeraakt, dat hele systeem waarin je kon pimpen en door steden kon rijden beviel me absoluut niet. Sindsdien is NFS altijd op een zijspoor gekomen, maar met Pro Street hebben ze toch weer mijn aandacht weten te trekken. Het lijkt erop dat ze de nadruk op het pimpen en de 'glans' een beetje weggelaten hebben, wat mij betreft een hele sterke verandering. Grafisch gezien ziet het er goed uit, en in de filmpjes zag de gameplay er ook lekker uit. Goed genoeg om na een lange tijd weer eens lekker (ouderwets) Need for Speed te spelen. Zonder twijfel Pro Street dus. :Y

Geplaatst:

Bij Carbon vond ik het weer chill om door de stad te rijden,maar dat heeft ProStreet helaas niet.Maar ProStreet is gewoon 100 x zo goed.De Graphics,auto's,realiteit,verhaalijn,tune mogelijkheden.Gewoon veel beter in mijn ogen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...