diamond Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Hallo ik zit met een probleem, hoe kan je zien in GTA VCS hoeveel punten je hebt tot je een niveau omhoog gaat. Dit gaat om de crimenal rating? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Ik denk Start---->Progress(weet ik niet zeker hoe het noemt)--->en dan gewoon Criminal Rating kiezen. Ik ben hier allemaal NIET zeker over... Bewerkt: 17 november 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Bij VCS kun je niet zien hoeveel punten je hebt. Om te weten hoeveel punt je hebt in je CR kijk dan ff >--HIER--<. Dan is de CR van Vice City maar die is precies het zelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Je kan je criminal rating op verschillende manieren omhoog krijgen, maar dat kan je niet aan de punten zien want die zijn er niet. Houdt gewoon je rang in de gaten en dan zie je vanzelf wel op het goed of fout gaat. Enkele tips om je criminal rating omhoog te krijgen: Blaas veel auto's, boten en vliegtuigen op. Als je dit vaak doet bij bijvoorbeeld dezelfde soort auto's gaat je rating trager omhoog, dus wissel vaak van doelwit. Zorg voor een hoog wanted level en laat 'm weer omlaag gaan zonder gearresteerd te worden. Op het begin krijg je daar erg veel punten voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.