bramboy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Type: cd hoes Stijl: zoals plaatje Grootte: zoals cd en geen dvd hoes, MAAR CD! Afbeelding: de afbeelding Tekst: zo als ''sha la la'' er ''Top 40'' bji Rand: - Kleuren: de text geel zoals ''sha la la'' Render (optioneel): - Extra (optioneel): als het kan ook een achter kantje met er op in het midden: ''De Sha La La Top 40 van Jeroen Claase''' dan de achter grond van achter kantje zoals het voor kantje ook zo groot als die van een CD hoes niet duidlijk genoeg? PB me! Bewerkt: 17 november 2007 door bramboy
Fiegel5 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) niet kwaad bedoelt maar het is wat moelijk te begrijpen,maar w8 ook even op oordeel van een moderator of dit mag Bewerkt: 17 november 2007 door fiegel5
bramboy Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 niet kwaad bedoelt maar het is wat moelijk te begrijpen,maar w8 ook even op oordeel van een moderator of dit mag ok het is voor sinter klaas we hebben een chocolade cd, dan willen we die covers er in doen en mijn neef voor de gek te houden
Fiegel5 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 niet kwaad bedoelt maar het is wat moelijk te begrijpen,maar w8 ook even op oordeel van een moderator of dit mag ok het is voor sinter klaas we hebben een chocolade cd, dan willen we die covers er in doen en mijn neef voor de gek te houden dus maar even wachten tot er een moderator om de hoek komt kijken
Rullez Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 niet kwaad bedoelt maar het is wat moelijk te begrijpen,maar w8 ook even op oordeel van een moderator of dit mag ok het is voor sinter klaas we hebben een chocolade cd, dan willen we die covers er in doen en mijn neef voor de gek te houden dus maar even wachten tot er een moderator om de hoek komt kijken Dit mag gerust hoor, ik heb er 2 jaren terug volgens mij nog 1 aangevraagd. Maar als iemand mij kan vertellen hoeveel pixesl hij moet zijn. Dan maak ik hem wel even voor je.
Joriz Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 niet kwaad bedoelt maar het is wat moelijk te begrijpen,maar w8 ook even op oordeel van een moderator of dit mag we hebben een chocolade cd, dan willen we die covers er in doen en mijn neef voor de gek te houden Natuurlijk mag het volgens de wet om zelf iets in elkaar te tekenen of knutselen op je computer, echter vind ik het niet kunnen dat je andere mensen een sinterklaas surprise laat maken. Zoiets hoor je toch zelf te maken? Indien je een cd brander in je computer hebt zit daar meestal ook software bij om cd hoesjes te ontwerpen. Natuurlijk kan je anders altijd nog gewoon in een tekenprogramma aan de slag.
bramboy Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 iedereen als nog bedankt maar nu heb ik als een andere dus... ...een nogmaals bedankt
Recommended Posts