GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 B) 69 is het zelfde als Jing en Jang! En volgens mij is de maker van R* ook 69! Maar dat van Jing en Jang staat voor het tegenovergestelde B) Dus volges mij: CJ en Alien :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Uuh.. ik snap niet wat je bedoelt :blink: :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 B) 69 is het zelfde als Jing en Jang! En volgens mij is de maker van R* ook 69!Maar dat van Jing en Jang staat voor het tegenovergestelde B) Dus volges mij: CJ en Alien :lol: ? :blink: :blink: ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 bedoelt jij dus 69 is omgekeerd dus Carl en alien ook??? 6= Carl en 9= alien??? :unsure: :rolleyes: ik hoop dat ik jou best begrepen heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 B) 69 is het zelfde als Jing en Jang! En volgens mij is de maker van R* ook 69!Maar dat van Jing en Jang staat voor het tegenovergestelde B) Dus volges mij: CJ en Alien :lol: ? :blink: :blink: ? Jing en Jang is dat Japanse teken Jeweetwel met dat zwarte en witte :rolleyes: en in dat zwarte un witte sitp en in dat witte een zwarte stip :unsure: <_< Dat is het tegenovergestelde van mekaar Zoals: Water en Vuur <_< dus volges mij mens en alien!! B) Dus CJ (volges mij) is alien!!! Snappy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ow zo bedoel je :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Hehe eindelijk een Aliën gevonden maar kan je ook nog zien dat hij een Aliën is ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Met zulke dingen kan je ook zeggen dat iedereen in GTA SA een alien is... :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 kan ook standje 69 zijn, is waarschijnlijker voor R* principes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Met zulke dingen kan je ook zeggen dat iedereen in GTA SA een alien is... :unsure: En wat is daar het doel dan van :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 mooi zo,hebben we onze dagelijkse portie onzin weer gehad <_< ik stel een slotje voor,zo eentje waarvan de sleutel wordt ingeslikt :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Met zulke dingen kan je ook zeggen dat iedereen in GTA SA een alien is... :unsure: En wat is daar het doel dan van :lol: :lol: :lol: Het verklaart dat gezeik in un ander topic dat over dat je je verontschuligen (ofoz) moet aanbieden bij die Aliens :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Oke er zit nog steeds geen slotje op. Dus allemaal: WIJ WILLEN EEN SLOTJE ENZ. :lol: :lol: Nee maar dat van CJ en die alien vind ik ver gezocht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 kan ook standje 69 zijn, is waarschijnlijker voor R* principes Ja het lijkt mij ook eerder Standje 69 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Oke er zit nog steeds geen slotje op.Dus allemaal: WIJ WILLEN EEN SLOTJE ENZ. :lol: :lol: Nee maar dat van CJ en die alien vind ik ver gezocht :unsure: Sorry hoor, maar ik D-E-N-K het alleen <_< <_< <_< snap je :blink: dus van mij mag er un slotje op :rolleyes: maar as het nie waar is. :huh: mijn verontschuldigingen :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts