Jump to content

Vice City voor PSP


Gijsso

Moet er een PSP verzie komen van Vice City?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies hier wat jij wilt

    • Ja
      3
    • Ik weet het niet
      1
    • Nee
      10


Recommended Posts

Vice City op de PSP lijkt me wel leuk, maar ik zou het niet kopen. Vice City is al een oud spel, en ik vind niet dat ze dit op nieuw moeten produceren. Een nieuw spel met dezelfde map, zoals VCS, mag er van mij nog wel komen. Maar Vice City op de PSP lijkt me eerder verlies dan winst voor R*. Dus het zal zeker nooit gebeuren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm hebben ze Liberty City stories en Vice City stories gemaakt denk je? Alleen voor de nieuwe missies? Ik denk het niet ;) het komt gwn door de PSP dat ze vice city opnieuw onderhanden hebben genomen. :)

Dus eigenlijk bestaat er al een PSP versie van vice city. :puh:

Maar als je toch de oude vice city op psp wilt moet je je eens afvragen:

Wrm een PSP versie maken van een spel dat in 2002 gemaakt is?

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm hebben ze Liberty City stories en Vice City stories gemaakt denk je? Alleen voor de nieuwe missies? Ik denk het niet ;) het komt gwn door de PSP dat ze vice city opnieuw onderhanden hebben genomen. :)

Dus eigenlijk bestaat er al een PSP versie van vice city. :puh:

Maar als je toch de oude vice city op psp wilt moet je je eens afvragen:

Wrm een PSP versie maken van een spel dat in 2002 gemaakt is?

Omdat mensen misschien GTA Vice City leuker vinden als de Stories versie? ;) Die zijn er denk ik wel dus misschien gaan ze hem wel overporten. Als ik een PSP zou hebben zou ik die Vice City versie voor de PSP zeker downloaden, lijkt me leuk.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn mss mensen die Vice city leuker vinden dan Vice city stories maar het enige verschil zijn de missies en hier en daar nog wa :ch:

Dus wrm zou R* dan een PSP versie maken van vice city? Voor die paar mensen die Vice city beter vinden dan Stories?

Ik denk niet dat R* daar zin in heeft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of het moeilijk is om de bestanden van een PS2 disc naar de PC te kopiëren, de bestanden van de controls te vinden, en dan op de PSP te zetten? Kan dat überhaupt wel? Zou wel vet zijn :puh: Ik heb al eens gedacht om SA op de PSP te zetten maar VC is makkelijker te halen denk ik. Wat zijmissies deleten en je hebt genoeg ruimte bespaard.

Wat ik dus denk is dat R* dit sowieso niet gaat doen, maar dat iemand (of een team) een homebrew versie moet maken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of het moeilijk is om de bestanden van een PS2 disc naar de PC te kopiëren, de bestanden van de controls te vinden, en dan op de PSP te zetten? Kan dat überhaupt wel? Zou wel vet zijn :puh: Ik heb al eens gedacht om SA op de PSP te zetten maar VC is makkelijker te halen denk ik. Wat zijmissies deleten en je hebt genoeg ruimte bespaard.

Wat ik dus denk is dat R* dit sowieso niet gaat doen, maar dat iemand (of een team) een homebrew versie moet maken 8)

Zo simpel als jij dat verteld gaat dat denk ik niet. Over porten duurt lang en is erg ingewikkelt.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik :clown: Ik zeg het zo maar even, alsof het niets is. Maar zo'n PS2 disc is hard coded, dus je moet echt wel wat in huis hebben om de bestanden alleen al te bekijken. Niemand heeft het ook eerder gedaan, juist omdat het zo moeilijk is. R* Heeft daar experts voor in dienst. Is daar niet speciale software voor ofzo :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 'nee' gestemt, waarom?

Als Rockstar Vice City op de PSP zou moeten uitbrengen betekent dit dat Rockstar helemaal niet heeft gescoord heeft met Vice City. Overigens is het ook een oud spel en je koopt het voor 10 euro bij de gameshops. Daarnaast zou je als je VC voor de PSP uitbrengt ook GTA III en San Adreas moeten uitbrengen voor de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...