Bigstijn Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Als ik online multiplayer bij Cod 4 speel krijg ik constant de melding Connection interupted, dit is heel erg irritant omdat je ondertussen vaak doodgeschoten wordt. Weet iemand hier iets voor? Om dit meer te stabiliseren, mijn internet valt ook vaak uit, en dan doet hij het na een paar seconden/ minuten weer. Ik wil graag gewoon online spelen, maar niet dat ik 10x per wedstrijd die melding krijg. Weet iemand hier iets voor? Bij voorbaat dank . Reageren
MXR Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 ehhh... Nou het lijkt me logisch dat als jij multiplayer speelt en je internet weg valt, je niet meer online kunt spelen.. Dus het probleem ligt dan igg daar... Heb je draadloos internet? Misschien is het signaal gewoon te zwak en dat daarom je internet uit valt. Zo niet..en heb je gewoon een kabeltje in je pc voor internet, dan zal ik toch maar van internet provider wisselen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ehhh...Nou het lijkt me logisch dat als jij multiplayer speelt en je internet weg valt, je niet meer online kunt spelen.. Dus het probleem ligt dan igg daar... Heb je draadloos internet? Misschien is het signaal gewoon te zwak en dat daarom je internet uit valt. Zo niet..en heb je gewoon een kabeltje in je pc voor internet, dan zal ik toch maar van internet provider wisselen Ik had het al aan een vriend gevraagt die daar ook last van heeft, het licht dus aan het wireless. Vaak valt bij wireless de verbinding weg, en iemand zij (Via mijn vriend gehoord) dat wireless online games niet goed genoeg ondersteunt. Hier eindigt mijn pad naar een oplossing zoeken dus, want mij ouders willen niet meer allerlij draden door het huis, en de router mag ook niet verplaatst worden. Reageren
Romal Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Het was een storing bij Cod 4 heb je het op de playstation ? Dan kwam het door firmware 2.0 nu heb je als het goed is 2.01 en dan is het opgelost check anders ps3only.nl of xbox360only.nl daar staat het nieuws van call of duty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.