Remcconen Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Hoe kun je het betse meerdere auto's tegelijk vervoeren? Ik heb het al met de packer gebrobeert maar dan vallen ze er plotseling af. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het is vrijwel onmogelijk om dat te doen. De Packer wil niet echt, aangezien er dan 'twee wagens op elkaar' staan en dat kan San Andreas niet aan, waardoor ze gaan schuiven en eraf vallen. De enigste manier is met een Tractor of Towtruck, waarmee je maar één tegelijk kan vervoeren. Met de NUM2 en NUM8 toetsen beweeg je het achterste stukje op en neer en kun je er een voertuig aan haken. Reageren
Remcconen Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Kun je dan niet alleen op de bovenste of op de onderste laag wat zetten? Met een tractor of towtruck heeft ook geen nut kun je net zo goed zelf rijden. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Lukt ook niet, ze blijven wel staan, maar onder het rijden gaan ze enorm schuiven waardoor je veel schade krijgt en je wagen binnen de kortste keren kapot. Dit komt ook met name door het 'schuif-effect'. Maar het voordeel van een Towtruck/Tractor is, althans, dat is bij mij zo, dat je de wagen die je vervoerd minder beschadigt. De wagen waar jij in rijdt, vangt de klappen op zodat je wagen grotendeels heelhuids aankomt bij bestemming. Reageren
Remcconen Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 dat is waar maar het gaat er toch om ergens in een andere garage te zetten Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 niet altijd, ik heb weleens dat ik in LV een mooie auto vind en die in LS wil krijgen dan regel ik een tractor en vervoer ik hem naar los santos,en zoals donwell al zei komen ze vaak heel aan Reageren
pietsoep Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 lukt het niet om met een tractor een takelwagen te vervoeren en dan achter die takelwagen nog een gewonen auto? Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 kan ook je kan max. 3 towtrucks achter elkaar ahngen en daar dan nog 1 andere auto achter. Ik geef je vanmiddag wel een screenie Reageren
Donwell Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Dat kan zeker, je pakt gewoon een tractor/towtruck en haakt er een wagen aan. Dan neem je een nieuwe tractor/towtruck, en die haak je aan de eerste tractor/towtruck, en zo ga je maar door. Op die manier kun je een hele ketting maken met die wagens. Reageren
hielkeh Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 je zou nog kunnen proberen om met een packer een auto in een open oplegger te stoppen, hij gaat dan wel schuiven maar dit gaat vermoed ik veel beter dan met de packer of de dumper want daar valt hij steeds uit. dat schuif effect komt trouwens omdat de engine van San Andreas het niet ondersteunt dat 2 voertuigen op elkaar gaan staan en dan gaan ze schuiven. ik weet niet of dit ook voor aanhangers geld maar ik denk het wel. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Deze mod is heel goed, ikzelf gebruik m ook. >>KLI<< Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Deze mod is ook wel geinig, heb je een aangepaste DFT-30 (met wanden zodat de auto er niet af donderd) en een vorkheftruck waarmee je de auto's kunt transporteren. Ik had een tijdje terug de packer aangepast, ook met wanden en ruimte voor 2 auto's (zonder dat schuine vlak). Zag er best wel vet uit. Ik zal eens kijken of ik de .3ds files nog kan vinden, mss kan ik ze dan nog ff exporteren naar een GTA bestand. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 maar als je het zo ziet kan de achterklep dan dicht denkje?? ikzelf denk van niet namelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.