Jump to content

Twankala Vs Jon-asses

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Animatie

Soort design: Maakt niet uit

Size design: Maakt niet uit

Render: Mag

Animatie: Moet

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

Extra: Het gaat hierbij om de animatie. Dat zijn bewegende beelden. Je moet het uiteraard zelf maken. Dit kan met bijvoorbeeld ImageReady. Je mag ook niet van een paar bestaande filmpjes er 1 zelf maken.

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: ah sorry ik heb vandaag geen tijd meer, als er iemand anders is vandaag doe dan maar battle, als er morgen niemand is zal ik wel doen!

Bewerkt: door AreZzo
Geplaatst:
EDIT: ah sorry ik heb vandaag geen tijd meer, als er iemand anders is vandaag doe dan maar battle, als er morgen niemand is zal ik wel doen!

Je hoeft het vandaag niet in te leveren hoor. Als je het uiteindelijk maar doet ^_^

Denk er ook aan dat het een Animatie moet zijn he.

Zou een moderator dit topic een beetje schoon kunnen maken, want anders word het zo rommelig. Bedankt. :engel:

Geplaatst:

Arezzo heeft de battle afgezegd, omdat hij het te druk heeft.

Dus er kan weer iemand anders in zijn plaats. ^_^

Geplaatst:

Oh, laat mij nog eens een battle beginnen. Dus wil je mij als tegenstander? :7

Hier mijn inzending alvast :

animatiejonassesbeteryv7.gif

Veel succes! _O_

Geplaatst:

Eindelijk na al die topics erover aan te hebben gemaakt komt er eindelijk iemand met een animatie! ^_^

Twankala:

4v80bxw.gif

Jon-asses:

animatiejonassesbeteryv7.gif

Eerst moet de animatie helemaal afgespeeld zijn, en dan zie je het pas op het tempo zoals het hoort.

Geplaatst:

Jon-Asses : Er zit wel wat humor in, heb er niks op aan te merken alleen dat het een leuke grappige animatie is. :puh:

Twankala :Hij is mooi gelukt, alleen jammer dat die omweer zo snel achter elkaar komt, voor de rest is je animatie top.

Stem : Twankala

Geplaatst:

die van Jon-Asses vind ik wel een beetje humoristisch maar is wat simpel

die van twankala is mooier van plaatje en de bliksem is ook wel tof

stem: twankala

Geplaatst:

Twankala is de winnaar van deze battle en verdiend +1 punt voor in de ranking. Gefeliciteerd kerel, keep up! :) Helaas voor Jon-asses moet hij de ranking verlaten, -1 punt voor jou. Volgende keer beter.. ;)

Topic locked & Updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...