Jump to content

Scarface: The World Is Yours

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel net op de PC gekocht en geïnstalleerd. Alleen elke keer als ik scarface opstart krijg ik de melding dat ie 'em niet kan afspelen omdat het bestand 'd3dx9_29.dll' niet kan vinden. Ik heb hem al twee keer gedeïnstalleerd en herinstalleerd. Maar hij doet het maar niet. Dit wekt enorme ergernissen op omdat ik het spel 2 uur geleden heb geïnstalleerd en het nog geeneens heb kunnen opstarten.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen, of desnoods het bestand uploaden en de locatie aangeven waar het zou moeten staan?

Geplaatst:
Weet iemand wat ik hieraan kan doen, of desnoods het bestand uploaden en de locatie aangeven waar het zou moeten staan?

Het probleem ligt denk ik niet direct bij Scarface maar in de 'system32' map van Windows, daar mist het bestand waarschijnlijk. Ik raad je aan 'd3dx9_29.dll' opnieuw te downloaden, je kunt hem hier vinden. Na het downloaden pak je hem eventueel uit en plaats je hem in de volgende map: "C/WINDOWS/system32". Als het goed is, moet Scarface daarna gewoon opstarten. :Y

Geplaatst:

Beetje laat gereageerd, maar ja. Ik had dat net voor jij postte zelf uitgevonden, en toen niet in een van die Windows mappen gestopt, maar gewoon in de Scarface map. Dit werkte ook...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...