Visser23 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb een mod gedownload van een racewagen. Als ik er ben en in wil stappen sluit het spel, hoe kan dat? Reageren
Black Force Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Dat kunnen 2 dingen zijn: - De Mod deugt niet. - Je hebt de mod niet op de juiste manier of niet voledig geinstalleerd. Greetz, Black Force Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Oke, dan werkt de mod niet want ik heb hem goed geinstalleerd Reageren
FerryN Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Oke, dan werkt de mod niet want ik heb hem goed geinstalleerd Dan klopt de handling.cfg lijn met de vehicle.ide lijn niet met mekaar. Dan staat bv. in de handling lijn dat ie volgens de BF-injection manier moet instappen en in de vehicle lijn zoals in een gewone wagen. Dan weet gta niet hoe ie in moet stappen en loopt ie vast. Wat kan je doen, voertuig verwijderen of handling en vehicle lijn opnieuw invoeren. En hoe heb je de wagen geinstalleerd? Greetz Ferryn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.