.Syfes Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Onderwerp: Sprite Soort design: Signature Size design: Doesn't Matter Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Je mag alles gebruiken Bewerkt: 18 november 2007 door .Syfes
MXR Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Owkay ik doe mee.. Zal er vanavond aan beginnen Wat bedoel je trouwens met onderwerp sprite? Dat drankje? Edit: Laat maar ik weet het al Bewerkt: 18 november 2007 door MXR
.Syfes Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Is goed ^^ Hier is de mijne al :
MXR Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb mijne nu ook af: Veel succes
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) POST VERWIJDERT ! Ik dacht dat ik in rate de signature boven je is was. Sorry Naja Anyway Ik stem dus op MXR omdat ik die veel mooier vind. Bewerkt: 18 november 2007 door T-Designz
Fiegel5 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 POST VERWIJDERT !Ik dacht dat ik in rate de signature boven je is was. Sorry Naja Anyway Ik stem dus op MXR omdat ik die veel mooier vind. ja ik ook in die van anyway zit meer verandering
JeFoRcE Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Hey, Mijn rating: .Syfes: Ik vind hem beetje erg klein en onduidelijk, border vind ook te groot. Sorry ik vind hem niet mooi... MXR: P-R-A-C-H-T-I-G gewoon, echt super mooi gedaan! De sprite waarom het gaat is echt een "eye-catcher", de effecten om pikachu heen passen er ook echt heel goed bij. Het klopt gewoon ! Briljant dus : --------------> MXR <------------------- ~~ Jeforce Bewerkt: 19 november 2007 door JeFoRcE
.Syfes Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hey,Mijn rating: .Syfes: Ik vind hem beetje erg klein en onduidelijk, border vind ook te groot. Sorry ik vind hem niet mooi... MXR: P-R-A-C-H-T-I-G gewoon, echt super mooi gedaan! De sprite waarom het gaat is echt een "eye-catcher", de effecten om pikachu heen passen er ook echt heel goed bij. Het klopt gewoon ! Briljant dus : --------------> MXR <------------------- ~~ Jeforce Jij droomt om zo iets te maken .Dit is pro werk weet ik weet dat mijn tegenstander een mooie sprite sig heeft gemaakt maar ik krijg hier mmoie rates van pro forums die veel weten over GFX . . En volgens miju weet je niet eens hoe ik dat eens heb gdn
AreZzo Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Haha cool onderschrift ( Achmed The Dead Terrorist xD ) Ontopic: Jah, je hebt gelijk hij is heel mooi hoor, de jouwe (Syfes). Het is zo'n typische spritesignature, mooi je render in het midden en daar rond coole effecten. Dus wat er gezegd word van klein en onduidelijk is niets van waar vind ik Het enige onduidelijke is misschien het hoofd van je sprite. De tekst is mooi gedaan, niet teveel effecten ofzo, gewoon áf. Bij MXR vind ik de effecten ook heel mooi. Alleen heb ik weinig sprites gezien waar de sprite zo groot is. Het is jammer maar ik vind dat de border en de tekst de hele signature veel lelijker maken, de bovenste tekst is nog goed, maar vanonder je naam en zo die overlay border passen niet goed bijeen. Maar je effecten zijn wel vet . Mijn stem: .Syfes
.Syfes Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Bedankt voor de rate en de stem maar ik ben eerlijk want deze stem telt niet . Er staat (denk ik) dat er wordt tot en met 20 november .We zijn al 21 november dus MXR WINT GEFELICTEERD
MXR Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Dankje Wat je trouwens zei over je eigen sig, is inderdaad waar...het is knap lastig om het te maken Dus jaa....
.Levi. Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Winnaar MXR +1 punt. Je bent weer een stapje hoger in de ranking. Helaas heeft .Syfes verloren maar gelukkig hoef je geen punt te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts