Jump to content

echo geluid

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik heb als ik bijv.; liedjes afspeel een echo geluid uit mijn boxen.

Maar ik weet ook zeker dat het niet aan me boxen ligt want ik heb ook een microfoon (aangesloten aan me pc) en als ik daardoor praat dan heb je geen echo. (bij GTA's spelen heb ik het ook)

Ik denk dat het ergens in instellingen zit ofzo...

wie kan mij helpen want het is aardig irritant. :duh:

Radio Es.

Geplaatst:

Kijk eens bij je driver instellingen, misschien staat daar echo aan, of andere effecten. En probeer je microfoon eens weg te halen, misschien pikt die de geluiden op en speelt ze op je computer weer af.

Geplaatst:
Kijk eens bij je driver instellingen, misschien staat daar echo aan, of andere effecten. En probeer je microfoon eens weg te halen, misschien pikt die de geluiden op en speelt ze op je computer weer af.

nee dat is het niet dat van die geluiden oppikken, en waar zitten die driver instellingen dan?

Geplaatst:

nee dat is het niet dat van die geluiden oppikken, en waar zitten die driver instellingen dan?

Ik heb zelf Realtek, bij mij staat er gewoon een icoontje onderaan de startbalk naast de tijd. Je kan dit volgens mij ook vinden door naar 'Deze Computer'> 'C:'> 'WINDOWS'> En vervolgens staat hier een mapje met jou geluidsaandrijving. Als je niet weet welke je hebt, kan je 'Start'> 'Uitvoeren'> en vervolgens 'Dxdiag' intieppen. Nu moet je bij het tabblad geluid kijken, en vervolgens staar er naam: (Naam van geluids aanvoering) en zo kan je terug gaan via de map 'WINDOWS' in de 'C:' schijf en proberen het mapje met de naam van de geluids aanvoering te zoeken. Meestal staat er een snelkoppeling in, en zo kan je kijken of er een speciaale aandrijving aanstaat. Je kan overigens ook je geluids drivers updaten (Oftewel codecs) :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...