Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) De website The Truth About Cars heeft aan zijn bezoekers gevraagd wat nou de slechtste auto’s van 2007 zijn in hun ogen. Hieruit kwamen 20 auto’s naar voren en dat rijtje is vervolgens terug gebracht tot 10 exemplaren. En het zorgwekkende, verrassende of juist voorspelbare (zelf een keuze maken) is dat het uiteindelijk om 10 Amerikaanse auto’s blijkt te gaan. Maar welke auto’s zijn het?1) Jeep Compass 2. Chrysler Sebring 3. Chevrolet Aveo 4. Dodge Nitro 5. Chevrolet Uplander 6. Hummer H3 7. Hummer H2 8. Chevrolet TrailBlazer 9. Chrysler Aspen 10. Saturn ION Hierboven zie je een rijtje met de 10 slechtste auto's op de Amerikaanse wegen. Ben jij het met het eens met dit rijtje en hoe ziet jouw top-5 uit met slechtste Europeese auto's (dit is alleen uiterlijk)? Mijn top-5 1.Honda Civic Hybrid 2.Toyota Prius 3.Daihatsu New Cuore 4.Daihatsu Materia. Dat ding ziet er niet uit. 5.Opel Corsa de Materia Bewerkt: 18 november 2007 door GTAGijsso Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 -Renault Senic -Opel Astra -Nissan Skyline -Toyota Prius - Alle Honda's (ja sorry) Reageren
LBG Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Als het alleen over uiterlijk gaat moet de multipla er zeker in. Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Dark Zemy, kun je ff je sig veranderen in de normale van BD?? iedereen behalve jij hebt dat gedaan DIt kan ook via PM! ------------------------------------------ 1. Diahatsu 2. Rovers 3. Nissan 4. Hyundai 5. Jare 50 auto's Reageren
PrI3sT Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 1. citroen 2: renault 3: peugeot 4: daihatsu 5: hyundai Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 1. citroen 2: renault 3: peugeot 4: daihatsu 5: hyundai Van welke auto's hou jij dan?? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Slechtste europese auto's ja , ik moet eventjes denken 1:Fiat 2:lada 3:Seat 4:Citroen 5:Alfa Romeo gewoon de slechtste automerken van europa , als je het opmerkt geen Duitse auto's bij , die zijn namelijk gewoon prachtig zoals de: Opel Volkswagen BMW Porsche Mercedes etc .. Zo Reageren
SWYV Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 sorry ik kan zeggen dat de Chrysler Sebring GEEN slechte auto is hoor, ale van bouwjaar 1999 toch altans niet hoor dus ben ik NIET mee maar als ze de 2006 bedoelt kan ik misschien wel geloven maar van bouwjaar 1997 ZEKER NIET Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Slechtste europese auto's ja , ik moet eventjes denken 1:Fiat 2:lada 3:Seat 4:Citroen 5:Alfa Romeo gewoon de slechtste automerken van europa , als je het opmerkt geen Duitse auto's bij , die zijn namelijk gewoon prachtig zoals de: Opel Volkswagen BMW Porsche Mercedes etc .. Zo Opel is niet Duits en dat etc kun je weg laten wat dat zijn alle duitse automerken Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Slechtste europese auto's ja , ik moet eventjes denken 1:Fiat 2:lada 3:Seat 4:Citroen 5:Alfa Romeo gewoon de slechtste automerken van europa , als je het opmerkt geen Duitse auto's bij , die zijn namelijk gewoon prachtig zoals de: Opel Volkswagen BMW Porsche Mercedes etc .. Zo Opel is niet Duits en dat etc kun je weg laten wat dat zijn alle duitse automerken Opel is wel degelijk Duits. Alleen is Opel en Vauxhall hetzelfde en is Opel een onderdeel van GM. Maar het is wel degelijk een Duits merk Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Lelijk? Europees? Dan kom je uit op dit lijstje: Lada Volkswagen (sommige) Seat Dacia (onderdeel van Renault) Renault Dat was het wel zo'n beetje. Overigens vind ik helemaal geweldig: BMW Volvo (ja, die is ook europees ) Porsche Alfa Romeo En nog wat andere merken, kan er nu niet opkomen Wat mij opvalt is dat zelfs de topic starter (en vele anderen) gewoon voor het grootste deel niet-europese automerken of modellen noemen Greetz Als het alleen over uiterlijk gaat moet de multipla er zeker in. De lelijkste auto ter wereld, vind ik. Ik noem hem overigens altijd Multivla. Bewerkt: 19 november 2007 door Galiorix Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 gewoon de slechtste automerken van europa , als je het opmerkt geen Duitse auto's bij , die zijn namelijk gewoon prachtig zoals de:Opel Volkswagen BMW Porsche Mercedes etc .. Zo Om even toetevoegen: Audi is natuurlijk ook erg mooi. Wat ik slechte auto's vind zijn: - Bepaalde Ford's. (Technische niet goed) - Bepaalde Volkswagen busjes. Denki bv aan LT. En zo zullen er nog vast wel meerdere auto's zijn. Reageren
LBG Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Slechtste europese auto's ja , ik moet eventjes denken 1:Fiat 2:lada 3:Seat 4:Citroen 5:Alfa Romeo gewoon de slechtste automerken van europa , als je het opmerkt geen Duitse auto's bij , die zijn namelijk gewoon prachtig zoals de: Opel Volkswagen BMW Porsche Mercedes etc .. Zo Vind jij Opel mooier dan Alfa Romeo? Burgerlijke gezinsauto of een sportauto met klasse. Hmm, die keuze is voor mij snel gemaakt. PS: Opel is inderdaad Duits. Bewerkt: 29 november 2007 door LBG Reageren
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 1. citroen 2: renault 3: peugeot 4: daihatsu 5: hyundai hahaha je hebt alle goeie merken in de top3 Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 De lelijkste auto: De Citroën C-Metisse: 2. Multipla 3. Citroën DS 4. Smart 5. En de Fiat Panda mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit lijstje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.