Jump to content

De 10 slechtste Amerikaanse auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

De lelijkste auto:

De Citroën C-Metisse:

cmetisse.jpg

2. Multipla

3. Citroën DS

4. Smart

5. En de Fiat Panda mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit lijstje

Agree met de meeste maar persoonlijk vind ik de Citroën DS toch wel wat hebben, we hebben er thuis ook een en dat ding is toch wel speciaal. De oude Fiat Panda is gewoon een verschrikking (het is net een doos :7) maar de nieuwe kan er zeker wel mee door, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak. De Citroën C-Metisse komt er nooit, het is een eenmalige concept.

Ik vind persoonlijk een prachtige auto de Alfa 8C Competizione:

alfa-8c-2.jpg

De nieuwe Ford Mondeo heeft ook zeker wel wat:

news_ford20207.jpg

Greetz :sigaar:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

5

• Sonny-The-Pilot

4

• LBG

3

• Galiorix

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die 8C Competizione is echt een prachtige wagen ja. Alleen jammer van de lijn van de zijkant, de deuren hadden best wat minder hoog opgetrokken kunnen worden. Nu zijn de zijruiten wel erg klein geworden. Maar voor de rest is het een prachtige wagen.

Écht slechte wagens worden tegenwoordig natuurlijk niet meer gemaakt in Europa. Maar als ik voor de slechte Europese merken moet kiezen, is mijn lijstje:

1. Ford, geen mooi design, matig betrouwbaar

2. Jaguar, matige kwaliteit, wel mooie designs

3. Renault, teveel storende electronica

4. BMW, teveel compleet achterlijke functies zoals I-Drive waar je toch zeer weinig aan hebt

5. Audi, kwalitatief goed, maar alle auto's zien er voor 80% hetzelfde uit. Saaier kan het niet. :zz:

Geplaatst:
3. Renault, teveel storende electronica

Hmm, wij hebben de afgelopen 4 jaar nog nooit problemen gehad met de Renault Megane

En @ Galiorix:

Het is de bedoeling dat je een top 5 van slechtste auto's post, niet de mooiste ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Dark Zemy, kun je ff je sig veranderen in de normale van BD?? iedereen behalve jij hebt dat gedaan

DIt kan ook via PM! :duh:

------------------------------------------

5. Jare 50 auto's

hoe bedoel je.de jaren 50 auto,s waren van staal niet van moderne plastic rotzooi.gggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

de lelijkste auto,s vind ik:

1.ferrari enzo

2.peugot 206

3.alfa romeo(die nieuwe

4.citroen c4

5.21 eeuw auto,s

offtopic de mooiste vind ik

1.1965 dodge polara

2.1965 chrysler 300

3.1954 peterbilt 531/281

4.1959 cadillac coupe deville

5.1968 dodge dart

6.1953 cadillac fleetwood

7.1952 kaiser fraizer

8.1973 ford galaxy 500

9.1974 ford torino

10.1955 Chevrolet 4400

11.1958 fiat multipla

12.1969 chevrolet camaro

13.1960 chevrolet biscayne

14.1959 chevrolet impala

15.1957 chrysler 300 C

16.1955 chevrolet cameo

17.alle overige 1900-1989 auto,s

:D:D:D:D:D:D .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Inderdaad, en vaak een mooi interieur met hout en leer inplaats van plastic dat half uit elkaar valt en stoelen met lelijke patroontjes.

stoel.jpg

Serieus, welke debiel hebben ze ingehuurd om dat interieur te ontwerpen? Maak het dan gewoon mooi zwart ofzo.

Geplaatst:

1. Fiat Multipla. Op stip :puh:

2. Toyota Yaris Verso

3. Dacia Logan Stationwagen

4. Renault VelSatis

5. Fiat Brava

Ik denk dat jullie het hier wel een beetje mee eens kunnen worden. Die toyota is niet echt europees, maar wel lelijk :puh:.

Verder heb ik ook een enorme hekel aan het Ford 1.8 diesel blok. Wat een rammelaar.

VW 1.9 TDi en Mercedes 2.2CDI RULEREN!

Lelijkste auto's

1. Fiat Multipla, wordt gebruikt door bedrijf Multivlaai, joh, hoe zouden ze eraan komen :7

2. Fiat algemeen

3. Opel (burgelijk)

4. Peugot, gaat nog, maar te overdreven auto's (toys), en veel afgekeken

5. Toyota en alle andere japanse auto's, technisch kan het wel goed zijn, maar het oog wil ook wat.

Mooie en betaalbare auto's

1. Citroën, mooi design, goede techniek, scoort steeds beter op alle punten, komt terug na hun inzakking)

2. Renault, topmerk, mooie designs, goede techniek (ja, ze hebben het verbeterd voor de achterlopers)

3. Ford, wordt steeds beter voor familie's en snappen eindelijk hoe de markt werkt

4. Alfa, uiteraard alfa, prachtige auto's! Mooi design en knal rood is natuurlijk het beste!

5. Smart, smart? Ja! Smart. Die kleine auto'tjes worden steeds populairder en mooier!

6. Volvo, spreekt voor zich, vooral president uitvoering is om af te likken!

Mooie onbetaalbare auto's voor normale mensen

1. Aston Martin, marktleider voor mij als het om beauty, power en soul gaat

2. Alfa, naast betaalbaar uiteraard ook duurdere modellen

3. Volvo, ook duurdere modellen

5. Jaguar, betaalbaar wel, onderhoud slecht, maar als je daar op het strand mee mag baggeren zoals Top Gear, wil ik hem wel!

En ja; BMW en Mercedes staan er express niet bij, mooie auto's, af en toe ja. Maar kom op.. wat een cliché, vele kenners en autofanaten vinden dat ze weer met iets nieuws mogen komen. ;)

Uiteraard kan ik doorblijven gaan, want zoveel merken zijn er nou eenmaal, maar deze wilde ik toch even afzeiken of juist aan het licht brengen. Smaak is smaak, kennis is kennis, laat ik ze nou net allebei goed gebruiken! :D

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

ik zou een ferrari enzo wel willen ruilen voor een 1953 cadillac echt hoor die ferrari is spuug lelijk ik zou niet eens in de richting van die auto willen spugen :duh: .

• 2 weken later...
Geplaatst:
Inderdaad, en vaak een mooi interieur met hout en leer inplaats van plastic dat half uit elkaar valt en stoelen met lelijke patroontjes.

stoel.jpg

Serieus, welke debiel hebben ze ingehuurd om dat interieur te ontwerpen? Maak het dan gewoon mooi zwart ofzo.

die debiel is BUSH :D .

Lelijkste auto's van 2007:

1) Fiat Multipla

2) Citroën C5 (Sedan uitvoering)

3) Dacia Logan

4) Ford C-Max

5) Mazda MX-5

De toppers van 2007:

1) Golf Variant

2) Suzuki Swift

3) Volvo V70

4) Ford Mondeo

5) Saab 97x

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst:
bedoelt iedereen de oude multipla of is er een nieuwe want ik vind de multipla van vroeger mooi :D .

Als je ook van dikke damens houd is het een prachtige auto ja :tu:

Greetz :sigaar:

• 1 maand later...
Geplaatst:

De lelijkste auto´s zijn:

Fiat Panda (oude)

Fiat Multipla

Citroen Lelijke eend

DACIA!!!!!!!

Renault Clio Estate

Citroèn DS

Toyota Prius

Honda Civic Hybrid

Lamborghini Espada ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...i_Espada_S3.jpg ) concept is wel mooi: http://www.automotivehistoryonline.com/lambo.espada.jpg

Mooie auto´s:

Ferrari Enzo

Lamborghini Murcièlago Roadster

Hummer H2

Aston Martin DB9

Audi R8

Maserati GT3200

Ferrari F430

en nog veeeeel meer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...