Mr. Sugo Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Goede morgen allemaal , Ik ben momenteel bezig met de Red Balloons in VCS, maar ik zit nu dus vast want in het winkel centrum zitten er 2 vlak bij elkaar maar ik kan er 1tje niet vinden ik heb het over de volgende 2: Weet iemand een screenshot te posten of goed uit te leggen waar ze zitten? Want ik weet niet of ze allebei nou IN het winkel centrum zitten of niet? Alvast bedankt! Dubbeh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Het is niet zo heel moeilijk als je weet waar ze zitten. 1 zit onder de roltrap en een ander in een boom (ten zuiden van de brug). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Sugo Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Het is niet zo heel moeilijk als je weet waar ze zitten. 1 zit onder de roltrap en een ander in een boom (ten zuiden van de brug). Dus ergens in de bomen waar het vliegtuig tussen hangt? Volgens mij moet ik die nog want onder de roltrap zie ik er geen EDIT: Ik heb em al gevonden, onder de roltrap die tegen de winkels aanstaat. Ik dacht dat je de zuidelijke roltrap bedoelde die aan de brug vastzit Bewerkt: 18 november 2007 door Dubbeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.