Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hey gaste, als ik de missie Test Drive doet en ik bij die Showroom aangekomen ben dan loopt de game vast als Cesar in die Elegy stapt. En als ik het filmpje wegklik als ik aankom dan springt Cesar al meteen met de Elegy uit het gebouw en is mn missie failed omdat ik hem kwijt ben geraakt. Kunnen jullie me misschien helpen met dit probleem? Ps. Ik kan nog wel gwn met Esc naar het menu en weer Load Game doen. Dus de game loopt niet helemaal vast, meer alleen het filmpje.
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Als je je save-game even upload dan wil ik best even kijken of dat bij mij ook zo is hoor . Ik kan me namelijk niet herinneren dat er ooit iemand met die specifieke missie problemen heeft gehad, dus het klinkt wel raar.....
Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 En hoe ga ik dat doen? Als je je save-game even upload dan wil ik best even kijken of dat bij mij ook zo is hoor . Ik kan me namelijk niet herinneren dat er ooit iemand met die specifieke missie problemen heeft gehad, dus het klinkt wel raar..... En hoe doe ik dat dan?
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 In een post klik je onderaan op het knopje "bladeren". Dat kan alleen overigens als je een nieuw bericht maakt of een oude aanpast. Vervolgens ga je op zoek naar je save-game (die staat bij C:/mijn documenten/GTA San Andreas user files en heet iets als GTASAsf1.b). Dat bestand klik je aan en de link naar het bestand verschijnt vervolgens in de tekstbalk naast de knop "bladeren". Vervolgens klik je op de groene knop "Uploaden" en na eventjes wachten zit het bestand aan de post vast. In dit geval heb je een probleem en wil ik eventjes kijken, maar we hebben op het forum ook een speciale plek waar mensen voor jou bepaalde moeilijke missies kunnen spelen. Dat werkt qua uploaden hetzelfde alleen moet je je save-game dan ==> hier <== posten
Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hier heb ik het geupload (hoop ik, je uitleg was iig heel goed) en ik heb misschien het idee dat het komt omdat ik gemod heb, want die elegy is nu een BMW M3 GTASAsf1.b
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Nou, bij mij loopt hij als een zonnetje dus ik vrees toch dat je gemodde Elegy de oorzaak is van de ellende Ik zou dit mod eruit slopen en het spel in ieder geval op dat punt weer in orde brengen......ligt in ieder geval niet aan je save-game, dus dat is al weer een prettig idee Zal hem in ieder geval even doen.....
Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Nou, bij mij loopt hij als een zonnetje dus ik vrees toch dat je gemodde Elegy de oorzaak is van de ellende Ik zou dit mod eruit slopen en het spel in ieder geval op dat punt weer in orde brengen......ligt in ieder geval niet aan je save-game, dus dat is al weer een prettig idee Maar kan jij niet ff gwn die missie voor me spelen? Want het maakt mij niks uit als ik die missie mis. En anders zou ik graag willen weten hoe je een mod eruit sloopt, want ik neem aan als ik gwn die Elegy delete dat de game niet meer kan spelen ofzo
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 En anders zou ik graag willen weten hoe je een mod eruit sloopt, want ik neem aan als ik gwn die Elegy delete dat de game niet meer kan spelen ofzoDan zal je even de back-up moeten gebruiken die je natuurlijk hebt aangemaakt voordat je die mod geïnstalleerd had. Dus de originele bestanden terug zetten over de gemodde bestanden. Mocht je niet zo briljant geweest zijn om een back-up te maken dan even het spel opnieuw installeren, is in principe zo gepiept, je savegames blijven bewaard/bestaan zodat je daarna weer gewoon verder kan gaan. Succes
Recommended Posts