Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hey gasten, kan 1 van jullie misschien ff de missie Test Drive voor me halen? want bij mij loopt het filmpje vast tijdens het spelen. En wss zie je dat ik veel geld heb, maar dat komt omdat ik gewoon een beetje met cheats zit om de tijd te doden tot me xbox 360 terug van reparatie komt Alvast bedankt. GTASAsf1.b
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Doe ik meteen wel even voor je Testdrive - Mission Passed! Beloning: $5.000 en Respect+ Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. GTASAsf5.b
Brainfreezz Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Doe ik meteen wel even voor je Hey bedankt man Doe ik meteen wel even voor je Testdrive - Mission Passed! Beloning: $5.000 en Respect+ Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. Moet ik die save game gwn bij mn User Files plakken?
Hanneswasco Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Doe ik meteen wel even voor je Testdrive - Mission Passed! Beloning: $5.000 en Respect+ Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. Moet ik die save game gwn bij mn User Files plakken? Inderdaad ja, maar als je de savegame nog in slot 1 wilt hebben, dan moet je de naam naar GTASAsf1.b noemen. Dan komt ie dus bovenaan te staan bij 'Load Game', anders komt ie op de 5de plaats.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Moet ik die save game gwn bij mn User Files plakken?Ja, daar waar je 'm ook vandaan hebt gehaald. Eventueel kan je het nummer veranderen ( 1 t/m 8 ) welke correspondeert met de 'save-slot' in het menu. Succes
Recommended Posts