Jump to content

NVIDIA GeForce 7300LE of ATI radeon 9800 pro ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Geen een, de Geforce 7300 is geen gamers kaart en de ati 9800 is hopeloos verouderd.

En heb je AGP of PCI-E?

Geplaatst:

Waar kan je dat zien ?

Maar op de COD doosje staat : ATI RADEON 9800 pro or better of NVIDIA Geforce 6600 or better..

Geplaatst:
Geen een, de Geforce 7300 is geen gamers kaart en de ati 9800 is hopeloos verouderd.

En heb je AGP of PCI-E?

Ik heb een 7300GT hij draaid cod4 op medium met shadows op On en dan 1024x 7** nog wat:p en de glow kan ook nog aan, En dan draait ie goed alleen met rook word het wat minder. Maar het is geen aanrader! Koop een Xbox360 want je pc upgraden kost VEEL meer geld.

Grtz,

GtaSlave

Geplaatst: (bewerkt)

Jij had als CPU een Amd Sempron 3000+. Dit gaat niet werken met een nieuw kaartje, je CPU is te sloom voor de 'snellere' GPU (Grafische Kaart).

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
Dus kan ik liever een 360 kopen ?
Dat is inderdaad een stuk goedkoper, zeker als die PC de rest van de applicaties goed aan kan. Shooters werken prima op consoles, de besturing is alleen even wennen als je PC-shooters gewend bent.
Geplaatst:

Zeker wennen ! :puh:

Ik heb nog nooit een xbox aan geraakt :puh:

Maar kan je met xbox 360 online gaan ?

Zoja Gratis ?

Geplaatst:

Je kan ermee online gaan ja, maar het kost geld. €65 euro per jaar dacht ik voor een Live abbonement. Ik heb zelf geen Xbox 360 dus ik kan je niet verder helpen.

Geplaatst:

Consoles zijn veel duurder en zelf vind ik PC Gaming prettiger, zoiezo de besturing, maar je kan er véél meer mee. Zo kun je met GTA modden, Test Drive Unlimited auto packs installeren etc. Ook zitten er vaak veel meer dingen in de PC dan in de Console versies. Ook is PC updates véél goedkoper en kan je ook nog andere dingen ermee. Het kost een smak geld, maar over een paar jaars liggen de games van de consoles niet meer in de winkel. :Y

Geplaatst:
Consoles zijn veel duurder en zelf vind ik PC Gaming prettiger, zoiezo de besturing, maar je kan er véél meer mee. Zo kun je met GTA modden, Test Drive Unlimited auto packs installeren etc. Ook zitten er vaak veel meer dingen in de PC dan in de Console versies. Ook is PC updates véél goedkoper en kan je ook nog andere dingen ermee. Het kost een smak geld, maar over een paar jaars liggen de games van de consoles niet meer in de winkel. :Y

dat slaat totaal nergens op, allebij hebben ze zo hun voor en nadelen en het ligt er net aan wat jij het liefste wil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...