Thierry Henry Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Hoi, Ik heb een tip voor als je een missie maar niet kunt halen: Je gaat naar google video, youtube of een andere filmsite. Je typt de naam van de missie in (als je dan allemaal andere filmpjes krijgt in plaats van de missie, typ dan 'gta' of 'grand theft auto' ervoor) Nu kun je bekijken hoe andere mensen die missie doen, dit heeft mij een hele hoop moeite bespaart. Ik had de laatste missie: 'last stand', al bekeken voordat ik hem moest doen. Ik wist toen precies welke wapens ik nodig had en wat er ging gebeuren, de missie was appeltje eitje. Hopenlijk helpt mijn tip je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Ik vind het leuk als je voor een verrassing staat en daar dan je uit moet krijgen. En soms doen die gasten het ook verkeerd als het veel makkelijker kan. Je moet niet gelijk vertrouwen wat die doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Idd,deze site is daar ook erg geschikt voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Ik vind het ook een hele leuk tip,maar ik zou hem alleen gebruiken als ik helemaal niet verder kwam. Dat vind ik nou het leuke aan GTA,je krijgt een opdracht en voor de rest zoek je het maar uit kwa wapens,etc. Maar het is idd wel handig als je niet verder komt OF als je gewoon de missies van te voren wilt weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thierry Henry Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Daarvoor heb ik het ook gezegd: Voor als je echt niet meer verder komt. Alleen ik was zo nieuwsgierig naar de laatste missie dat ik hem gewoon moest zien En trouwens, ik wist niet dat er een aparte site voor gta missions was, das veel makkelijker dan google video of youtube Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.