Jump to content

switchen tussen wapens

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik de cheat heb ingevoerd van wapens: LXGIWYL hoe kan ik dan kijken welke wapens ik heb?

en hoe kan ik van het ene naar het andere wapen? ik zie nu alleen nog maar de vuist.

Geplaatst:

Aan de code te zien heb jij het spel voor de PC, dus dat betekent dat je, als je de code hebt ingevoerd, kunt kijken met:

• Q, terug switchen
  • E, naar voren switchen
  • Muiswiel omhoog, vooruit switchen
  • Muiswiel naar achter, achteruit switchen

Mocht je dit anders hebben ingesteld, moet je eventjes kijken bij je settings. Daar moet je zoeken bij het juiste stukje tekst. :Y

Geplaatst:

Ah, dan zit je in een wagen. In een wagen heb je als enigste wagen een Tec9, een MP5 of een Micro SMG, andere wapens kunnen niet. Je zult dus even moeten uitstappen en dan pas kun je gaan switchen. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Als je die code hebt ingevoerd moet je dan nog op enter drukken ofzo? Want buiten mijn auto doet hij het ook niet.

Bewerkt: door Bling
Groot lettertype naar normaal veranderd.
Geplaatst:

Zonder Capslock is het ook duidelijk hoor. :7 Maar goed, zonder gekheid. Als je het had uitgetest, was je er vanzelf achter gekomen. Je tikt de letters van de code in, en als je de laatste letter juist hebt ingevoerd (de rest moet ook goed hoor :clown: ) dan zul je een melding krijgen dat de code is geactiveerd. Deze codes kun je overal intikken.

Dit zijn trouwens de wapencodes, voor het geval je de verkeerde hebt.

• LXGIWYL
  • PROFESSIONALSKIT
  • UZUMYMW

Bron: WikiGTA Cheatlijst

Geplaatst:

Ze horen het gewoon te doen, tenzij je in de multiplayer versie van San Andreas zit, SA-MP of MTA. Hier zijn alle code's gedeactiveerd, waardoor ze het niet doen. Misschien ligt het daaraan? :)

Geplaatst:

Voer je de cheats wel ingame in, en niet in (bijvoorbeeld) het pauzemenu? In de PC-versie van GTA III en GTA: Vice City kun je cheats ook via het pauzemenu activeren, maar in GTA: San Andreas is dit niet mogelijk..

Gewoon ingame invoeren, dus. Ze zullen vervolgens gewoon moeten werken, en anders zul je toch echt even op nauwkeurigheid van typen moeten letten. :puh:

Geplaatst:

Op de PC is het normaal dat soms de cheats niet goed werken (althans bij mij). Dan moet je het gewoon nog eens, langzaam proberen. Of eventjes wachten en dan weer proberen. Dan werkt het meestal :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...