stefanaudi Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 als ik de cheat heb ingevoerd van wapens: LXGIWYL hoe kan ik dan kijken welke wapens ik heb? en hoe kan ik van het ene naar het andere wapen? ik zie nu alleen nog maar de vuist. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kijk bij Wikigta.org en dan klik GTA: San Andreas en dan scroll naar onder naar controls. Het is E of met het muiswiel naar achteren Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Jij moet even scrollen (de knop tussen Linker muis knop en rechter muis know) Op PS2 is het L2 of R2 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Aan de code te zien heb jij het spel voor de PC, dus dat betekent dat je, als je de code hebt ingevoerd, kunt kijken met: Q, terug switchen E, naar voren switchen Muiswiel omhoog, vooruit switchen Muiswiel naar achter, achteruit switchen Mocht je dit anders hebben ingesteld, moet je eventjes kijken bij je settings. Daar moet je zoeken bij het juiste stukje tekst. Reageren
stefanaudi Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 NEE Als ik scroll dan doet ie kiezen tussen radiostations Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ah, dan zit je in een wagen. In een wagen heb je als enigste wagen een Tec9, een MP5 of een Micro SMG, andere wapens kunnen niet. Je zult dus even moeten uitstappen en dan pas kun je gaan switchen. Reageren
stefanaudi Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Als je die code hebt ingevoerd moet je dan nog op enter drukken ofzo? Want buiten mijn auto doet hij het ook niet. Bewerkt: 18 november 2007 door Bling Groot lettertype naar normaal veranderd. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Zonder Capslock is het ook duidelijk hoor. Maar goed, zonder gekheid. Als je het had uitgetest, was je er vanzelf achter gekomen. Je tikt de letters van de code in, en als je de laatste letter juist hebt ingevoerd (de rest moet ook goed hoor ) dan zul je een melding krijgen dat de code is geactiveerd. Deze codes kun je overal intikken. Dit zijn trouwens de wapencodes, voor het geval je de verkeerde hebt. LXGIWYL PROFESSIONALSKIT UZUMYMW Bron: WikiGTA Cheatlijst Reageren
stefanaudi Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 het lijkt net of alle codes het niet dooen want k krijg geen meldingen dat de code is geactiveerd Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ze horen het gewoon te doen, tenzij je in de multiplayer versie van San Andreas zit, SA-MP of MTA. Hier zijn alle code's gedeactiveerd, waardoor ze het niet doen. Misschien ligt het daaraan? Reageren
Bling Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Voer je de cheats wel ingame in, en niet in (bijvoorbeeld) het pauzemenu? In de PC-versie van GTA III en GTA: Vice City kun je cheats ook via het pauzemenu activeren, maar in GTA: San Andreas is dit niet mogelijk.. Gewoon ingame invoeren, dus. Ze zullen vervolgens gewoon moeten werken, en anders zul je toch echt even op nauwkeurigheid van typen moeten letten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Op de PC is het normaal dat soms de cheats niet goed werken (althans bij mij). Dan moet je het gewoon nog eens, langzaam proberen. Of eventjes wachten en dan weer proberen. Dan werkt het meestal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.