Jump to content

Zouden alle nieuwe dingen van alle voorgaande gta spellen de gameplay veranderen?


thagtaking

Recommended Posts

zoals jullie allemaal kan ik niet wachten tot die nieuwe gta game uitkomten ben ik uiteraard ook altijd op de hoogte van het laatste gta nieuws...

maar er zullen zoveel veranderingen komen en dat zal denk ik de gameplay heel anders gaan maken

- zou je het gta gevoel nog een beetje vasthouden??

- of krijg je de indruk dat je een heel ander spel aan het spelen bent

ik heb de indruk dat het een prachtige gta game gaat worden en als de 3e trailer uit is gekomen dat we dan meer over de gameplay zullen gaan zien...

ik wil hier geen poll van maken maar drop je antwoord maar op deze topic

en? wat denken jullie ervan?? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het niet egt de oude GTA gevoel krijg omdat de oude wat meer doe wat je wilt doen is en IV moet je egt oppassen als je een groot wapen bij hebt en de politie het ziet. En je kunt je wanted lvl niet weg halen door in een Pay ´n Spry te gaan maar je moet egt vluchten

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

De klassieke GTA sfeer zal denk ik niet echt snel weg gaan bij GTA, maar het zal wel anders zijn als voorgaande delen. Overigens vind ik dat alleen maar vetter, het spel word er dan gewoon nóg beter van. Aan de ene kant denk ik eigenlijk; jammer dat je niet meer naar de Pay 'n Spray kan gaan om je wanted level weg te krijgen, aan de andere kant was dat ook gewoon super onrealistisch en niet echt leuk. Dit is weer een nieuwe uitdaging in het spel met het nieuwe wanted level systeem :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

De GTA sfeer uit de 3 reeks zal waarschijnlijk niet zo sterk terug komen, omdat heel veel dingen inderdaad anders zijn en de gameplay een stuk anders zal zijn.

Net zoals 1 en 2 een heel andere sfeer/gevoel hadden. Rockstar zei zelf dat van gta 3 naar 4 net zo'n grote stap is als van 1 naar 3. Maar je zal denk ik nog altijd wel merken dat je GTA aan het spelen bent. Maar het gevoel van gta 3 enzo zal gewoon niet terug komen, omdat het een heel nieuw deel van gta is en heel anders zal spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de stap van III naar IV het best vergelijken met de stap van I naar II. Het spelprincipe blijft hetzelfde, het wordt alleen mooier, dieper en eigentijdser.

Daar ben ik het niet mee eens.

Rockstar is nu werkelijk de gameplay aan het veranderen. Ze zorgen dat je gespot word als je een wapen zichtbaar draagt in het zicht van de politie. Het verhaal zal heel anders zijn als in de andere GTA's die wel tot nu toe gespeelt hebben. Het verhaal zal serieuzer, beter en realistischer zijn. Ook zul je niet meer eindigen in GTA als de rijke baas die alles overwon.

De gameplay bleef bij de stap van GTA1 naar GTA2 min of meer gelijk, en dat is bij de stap van GTA3 naar GTA4 niet het geval. Dus ik denk dat de stap van GTA1 naar GTA2 en de stap van GTA3 naar GTA4 niet vergelijkbaar is, maar dat de stap van GTA3 naar GTA4 alleen maar groter is. Je kunt het beter vergelijken met de stap tussen GTA2 en GTA3.

Buiten dat denk ik wel dat je nog het GTA gevoel voelt tijdens het spelen van Grand Theft Auto IV. Dat denk ik omdat ik in de power unlimited heb gelezen dat als je dood gaat, dat de camera schommelend naar boven gaat en op jouw neerkijkt, net als in de voorgaande 3D GTA's. Ook zal het principe van het zelf weten wanneer je aan een missie begint, en het free roaming in een stad hetzelfde zijn, maar dat in natuurlijk zeer vanzelfsprekend.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

De klassieke GTA sfeer zal denk ik niet echt snel weg gaan bij GTA, maar het zal wel anders zijn als voorgaande delen. Overigens vind ik dat alleen maar vetter, het spel word er dan gewoon nóg beter van. Aan de ene kant denk ik eigenlijk; jammer dat je niet meer naar de Pay 'n Spray kan gaan om je wanted level weg te krijgen, aan de andere kant was dat ook gewoon super onrealistisch en niet echt leuk. Dit is weer een nieuwe uitdaging in het spel met het nieuwe wanted level systeem :D

Greetz :sigaar:

pay en spray was wel handig, en niet heel erg raar, als je auto verandert dan merkt de politie het niet,

en al die sterren die overal lagen zijn wel erg onrealistisch,

maar ik denk dat de sfeer wel blijft, graphics worden wel heel erg verbetert, SA was nog een beetje cartoon achtig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat toch allemaal maar relatief kleinschalige veranderingen (verbeteringen) hoor. Wanneer ik verschillende games vergelijk kijk ik door de ogen van een nietswetende moeder die over de schouder van haar zoon meekijkt, en niet als de incrowd GTA-speler. Speelt mijn zoon tijden GTA en daarna GTA2, dan zal ik denken "Waarom speelt hij nou nooit eens iets anders?" Het lijkt ontzettend op elkaar, de topdown view, ook al werden er natuurlijk genoeg nieuwe gameplay elementen toegevoegd. Begint hij met het spelen van GTA3 dan maak ik een vreugdedansje. Eindelijk eens iets anders. Een complete 3D-wereld die me aan niets meer doet denken aan die grauwe GTA2 beelden.

De overstap naar GTAIV zal lang niet zo groot worden. Het is natuurlijk leuk, al die veranderingen wat sprayshops en wapenbezit betreft, maar in wezen blijft het hetzelfde spel, gegoten in een nieuw next-gen jasje. Mijn nietswetende moederogen zullen het verschil nieteens zien. Mijn gamerogen zullen smullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat toch allemaal maar relatief kleinschalige veranderingen (verbeteringen) hoor. Wanneer ik verschillende games vergelijk kijk ik door de ogen van een nietswetende moeder die over de schouder van haar zoon meekijkt, en niet als de incrowd GTA-speler. Speelt mijn zoon tijden GTA en daarna GTA2, dan zal ik denken "Waarom speelt hij nou nooit eens iets anders?" Het lijkt ontzettend op elkaar, de topdown view, ook al werden er natuurlijk genoeg nieuwe gameplay elementen toegevoegd. Begint hij met het spelen van GTA3 dan maak ik een vreugdedansje. Eindelijk eens iets anders. Een complete 3D-wereld die me aan niets meer doet denken aan die grauwe GTA2 beelden.

De overstap naar GTAIV zal lang niet zo groot worden. Het is natuurlijk leuk, al die veranderingen wat sprayshops en wapenbezit betreft, maar in wezen blijft het hetzelfde spel, gegoten in een nieuw next-gen jasje. Mijn nietswetende moederogen zullen het verschil nieteens zien. Mijn gamerogen zullen smullen.

Ja als je het zo bekijkt :puh: Maar dan kijk je alleen naar hoe het spel eruit ziet..zo lijkt elk 3d spel wel een beetje op elkaar. Maar dan nog, de graphics zijn veel beter alleen zullen jouw 'moeder-ogen' :puh: dat niet zien. Maar het is wel een hele grote sprong kwa gameplay e.d. En daar moeten wij eigenlijk naar kijken, niet naar wat je denkt van het spel als je eventjes kort onwetend ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een heel ander gevoel krijgt, om maar één reden. Als je een AK-47 hebt kan je niet uren de stad door rond rijden en massamoorden plegen. Je hoeft maar een wapen te trekken en je moet uitkijken voor politie. Dit is heel anders dan hiervoor. Ook de financiën zijn natuurlijk heel anders geregelt.

Wat ik verwacht is dat ook de missie's moeilijker te vergelijken zijn met de voorgaande GTA's. Toen was het vooral liquideren, in je eentje een zwaar bewaakt terein aanvallen of iets met vervoer. Ik denk dat het nu realistischer is met meer voorbereiding (zoals in de eerste missie al is) en minder killing. Je hebt een doel en daar ga je met een omweg heen, niet zoals Bruce Willis schietend dwars door de bewaking lopen.

Twee redenen dat het echte GTA gevoel weg is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een heel ander gevoel krijgt, om maar één reden. Als je een AK-47 hebt kan je niet uren de stad door rond rijden en massamoorden plegen. Je hoeft maar een wapen te trekken en je moet uitkijken voor politie. Dit is heel anders dan hiervoor. Ook de financiën zijn natuurlijk heel anders geregelt.

Wat ik verwacht is dat ook de missie's moeilijker te vergelijken zijn met de voorgaande GTA's. Toen was het vooral liquideren, in je eentje een zwaar bewaakt terein aanvallen of iets met vervoer. Ik denk dat het nu realistischer is met meer voorbereiding (zoals in de eerste missie al is) en minder killing. Je hebt een doel en daar ga je met een omweg heen, niet zoals Bruce Willis schietend dwars door de bewaking lopen.

Twee redenen dat het echte GTA gevoel weg is. :Y

Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens. Het komt dus ook door de nieuwe opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een heel ander gevoel krijgt, om maar één reden. Als je een AK-47 hebt kan je niet uren de stad door rond rijden en massamoorden plegen. Je hoeft maar een wapen te trekken en je moet uitkijken voor politie. Dit is heel anders dan hiervoor. Ook de financiën zijn natuurlijk heel anders geregelt.

Wat ik verwacht is dat ook de missie's moeilijker te vergelijken zijn met de voorgaande GTA's. Toen was het vooral liquideren, in je eentje een zwaar bewaakt terein aanvallen of iets met vervoer. Ik denk dat het nu realistischer is met meer voorbereiding (zoals in de eerste missie al is) en minder killing. Je hebt een doel en daar ga je met een omweg heen, niet zoals Bruce Willis schietend dwars door de bewaking lopen.

Twee redenen dat het echte GTA gevoel weg is. :Y

Ja, je hebt gelijk. In het echt word je toch ook niet in je eentje een gebouw ingestuurt om iets van 200 mensen af te slachten die opeens uit het niets komen. :duh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...