Jump to content

Zouden alle nieuwe dingen van alle voorgaande gta spellen de gameplay veranderen?


thagtaking

Recommended Posts

Dat wat hierboven staat maakt de gameplay alleen maar beter, en misschien krijg je dan een beter GTA gevoel, maar het zelfde als voorheen zal het natuurlijk niet zijn. Maar ik denk wel dat je tijdens het spelen van de game denkt: Ja, ik speel een rasechte GTA.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Je verwoordt precies datgene waar ik bang voor ben. Naar mijn mening stoppen ze er te veel gameplay elementen uit andere games in. Zoals op een soort stealth manier een kantoor binnensluipen om iemand te vermoorden. GTA was altijd zo leuk vanwege de makkelijke moeilijkheidsgraad, knal de kerels met de paarse vesten af en missie gehaald. Op de manier van GTA IV ben je veel langer en intensiever bezig met een missie. Ik vraag me af of de moeilijkheidsgraad hierdoor niet te hoog wordt.

Het kan ook zijn dat Rockstar games alle missie's begeleid met tekst waardoor de moeilijkheidsgraad weer omlaag gaat. Zoals de onlangs beschreven missie waarin je een advocaat moet vermoorden. Het kan zijn dat Rockstar hier tekst bij stopt zodat je tijdens het spelen steeds "opdrachten" krijgt zoals ga naar een internetcafe en plaats je CV en ga nu naar de advocaat zijn kantoor.

Ik heb er zo mijn twijfels over, het kan goed uitpakken maar ook heel slecht.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele nieuwe GTA sfeer! Net zoals Saint row. :Y

net zoals saints row??? ikmoest kotsen van saints, misschien moten we 1 2 of 3 dagen van ter voren eeen oudere versie van gta spelen en dan als gta IV er is dan voele we misschien van omg wat een verandering...is dit een gta game? ik ga het wel proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele nieuwe GTA sfeer! Net zoals Saint row. :Y

net zoals saints row??? ikmoest kotsen van saints, misschien moten we 1 2 of 3 dagen van ter voren eeen oudere versie van gta spelen en dan als gta IV er is dan voele we misschien van omg wat een verandering...is dit een gta game? ik ga het wel proberen :puh:

Dat is een goed idee om een oude gta voor de release van Gta IV te spelen. Daar had ik nog niet aan gedacht. Als je dan het verschil ziet tussen de oude gta die je aan het spelen bent en de nieuwe gta dan is dat een heel groot verschil en is dat naar mijn mening nog leuker om te spelen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...