Venzio Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kan iemand me helpen?? ik heb me server thuis gehost maar soms wil ik dinge teste waar niemand bij mag zijn eigenlijk een password en die wil ik er dan ook weer afkunnen halen Bedankt.. Greetz Venzio Reageren
Sandra Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Dat kan je in je server.cfg aangeven. password <wat jij wil> Voorbeeld server.cfg: echo Executing Server Config...lanmode 0 rcon_password zoujijwelwillenweten maxplayers 12 port 7777 hostname [NL]Las Sandras (FearFactor Mission!) gamemode0 LS announce 1 query 1 weburl www.gtaforum.nl Filterscripts Infobox mapname Las Sandras password Hoi Het wachtwoord van je server is dus 'Hoi' Als je die regel verwijderd, haal je het password er weer af. Grtz Sandra Reageren
Venzio Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Bedankt top man Oja en kan je password ook laten staan?? is hij dan open?? of is hij dan closed met geen password? Greetz Venzio Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Op het moment dat je er een wachtwoord op zet, kunnen mensen je wel joinen, mits ze het wachtwoord van de server weten. Weten ze dit niet, kunnen ze ook niet joinen en heb jij het paradijs voor jezelf. Als je die regel er weer weghaalt, kan iedereen er gewoon weer op, zonder dat er een wachtwoord op zit of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.