Jump to content

Ik zoek


Simoniem

Recommended Posts

uhm.... hij doet het niet echt....

ik heb gewoon de LC auto's, geen motors of heli's. ook de wapens zijn nog steeds hetzelfde.

ik heb op de site gezocht en staat dat je die aan het einde krijgt, en heb hun 'debug' geval gedaan zodat je meteen 100% bent. maar nog steeds geen VC dingetjes... de radio werkt niet, alleen de MP3 zender.

ook staat er wel ondertiteling maar je hoort niemand praten.

Link to comment
Delen op andere websites

uhm.... hij doet het niet echt....

ik heb gewoon de LC auto's, geen motors of heli's. ook de wapens zijn nog steeds hetzelfde.

ik heb op de site gezocht en staat dat je die aan het einde krijgt, en heb hun 'debug' geval gedaan zodat je meteen 100% bent. maar nog steeds geen VC dingetjes... de radio werkt niet, alleen de MP3 zender.

ook staat er wel ondertiteling maar je hoort niemand praten.

dat je zender en dat je niemand komt praten hoort zo. Alleen als je GTA III in bezit hebt moet je daar bestanden uit kopiëren en dan heb je ondertiteling en zenders. Dat van die motors en wapens daar snap ik niks van, want bij mij heb ik die gewoon..... :)

Een helicopter staat op het vliegveld (3de eiland) helemaal achteraan op een platform. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

welke bestanden moet ik precies uit gta3 halen? ik heb hem toevallig hier liggen ^_^

EDIT : gevonden, maar wat een bagger radio heeft gta 3 zeg :7 ben blij dat ik mp3 op de pc heb staan

Bewerkt: door Simoniem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...