Jump to content

The simpsons game EE

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

m'n jongere broer zat laatst the simsons te spelen en daar stond op die muren in bloed geschreven hot coffee

en daarnaast een poster van grand theft Scratchy

is dit een EE of niet ??

mvg, PrI3sT

Geplaatst:
hallo,

m'n jongere broer zat laatst the simsons te spelen en daar stond op die muren in bloed geschreven hot coffee

is dit een EE of niet ??

mvg, PrI3sT

Als je denkt dat het een EE is waarom post je het dan niet bij het EE forum ?? Ik heb niet zoveel verstand van EE's maar het is wel apart....

Greetz X-boy

Geplaatst:

The Simpsons hebben in hun game waarschijnlijk nog wel veel meer verwijzingen naar andere games/films/enz, waaronder dus deze ook (allebei uit GTA). Laatst was er ook al één opgemerkt uit de game Medal of Honor, waar de parodie Medal of Homer op werd gemaakt.

Geplaatst:
hallo,

is dit een EE of niet ??

mvg, PrI3sT

Als je denkt dat het een EE is waarom post je het dan niet bij het EE forum ?? Ik heb niet zoveel verstand van EE's maar het is wel apart....

Greetz X-boy

er bestaat geen EE fora voor games buiten gta ;)

Geplaatst:

The Simpsons Game is een parodie op het fenomeen videogame in zijn algemeenheid. Je kunt je kont in het spel haast niet keren of je ziet iets uit een ander spel, als je een beetje doorgewinterde gamer bent. Dus euh.. dat het naar de Hot Coffee Mod verwijst lijkt me duidelijk.

Geplaatst:
Ik vind het wel interessant, weet je misschien ook wat dat Grand Theft Scratchy voor moet stellen?

Het is eigelijk hetzelfde als wat GTA moet voorstellen. Je ziet nl. een jongetje in een cutscene een auto stelen en er keihard mee wegrijden. Echter is de game ook genoemd naar de populaire tv serie van The Simpsons over ee kat en muis die met elkaar vechten.

Geplaatst:

In de film zat ook een E.E., maar toen heette het als ik mij niet vergis Grand Theft Walrus en je kreeg een filmpje met een spel (Grand Theft Walrus) wat Bart simpson aan het spelen was, hij reed in een lowrider etc. Het was dus toen ook duidelijk een parodie op GTA. Er zijn wel vaker dingen uit spellen die bij The Simpsons voorkomen.

Geplaatst:

*kleine bump*

Dit is een EE,maar is AL bevestigd door EA zelf.

In een interview in Chief (belgisch gamemagazine) zei EA "we hebben een Hot Cofee Easter Egg ingestoken,zoek maar los".

Geplaatst:

Tuurlijk is het een easter egg.

EA is boos op R* games omdat ze er geen grand theft scratchy in de game mogen zetten, daarom proberen ze R* voor gek te zetten met die easter egg.

Geplaatst:
*kleine bump*

Dit is een EE,maar is AL bevestigd door EA zelf.

In een interview in Chief (belgisch gamemagazine) zei EA "we hebben een Hot Cofee Easter Egg ingestoken,zoek maar los".

dus eigenlijk heb ik een EE gevonden :7

Geplaatst: (bewerkt)

die mod was toch door patrickW gemaakt, het is dat zijn naam er niet bij staat anders was hij door alle aandacht wel beroemd

Bewerkt: door Donald-Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...