Jump to content

The Gotfather (the game)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen...

Ben terug van weggeweest.

Ik moet jullie eens iest vertellen (:puh:)

Ik heb me overlaatst eens een nieuw spelletje gekocht (zie titel (PS2))

Nu heb ik van EA een tip gekregen.

Daar stond dat ik bij het compound van de Tataglia's een bom in de kelder moet plaatsen.

Maar er is een probleem. Ik geraak tot bij hun compound, maar als ik dan hun terrein op ga, en ik wil binnen gaan schieten ze mij dood.

Heeft er misschien iemand tips om te kunnen overleven of dit te kunnen halen.

Alvast vreselijk bedankt ;)

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

19

• DenkaanHenk

17

• MartyCeha

6

• JasonStatham

5

Geplaatst:

Koop een tommy gun upgrade 3 bij de wapenhandelaar in Middtown , steel een stevige wagen met een laadbak en rij met harde snelheid door de blokkades heen. Wat dynamiet is ook handig om de gangsters in de keuken te vermoorden , als je iedereen vermoord hebt dan plaats je een bom die je automatish krijgt in de kelder en vlucht je het gebouw uit. Dan ontploft de boel , en doe dat ook met het volgende gebouw. Succes! :)

Geplaatst:
steel een stevige wagen met een laadbak en rij met harde snelheid door de blokkades heen.

Dat moet je sowieso niet doen, want dan zit je op de binnenplaats vast met alles en iedereen om je heen.

Ik zou het anders aanpakken. Neem wel een goed voertuig, en rij tot op een steenworp afstand van de blokkade. Slip je voertuig, zodat je direct beschut bent als je uitstapt. Vanaf je voertuig ga je met dynamiet op de blokkade gooien. Blijf ook achter je voertuig zitten, vanaf daar ben je veilig en kun je direct heel wat mensen vermoorden. Je kunt eventueel wat upgrades voor de wapens kopen, maar een simpele headshot van een revoler volstaat net zo goed.

Probeer zoveel mogelijk dekking te zoeken, dat is erg belangrijk. Overigens staat iedereen altijd op dezelfde positie. Mocht je de missie al een paar keer gedaan hebben, dan moet je dus weten wie waar staat. Ga vooral niet rushen, maar pak het slim en tactisch aan. Loop metertje voor metertje en schiet iedereen neer in je gezichtsveld. Blijf oefenen, dan lukt het zeker een keer. Succes!

Geplaatst:

Ohja het is die compound met al die muurtjes in die tuin , dan zou ik tegen muurtjes schuilen en vanaf daar molotovcoctails gooien naar de gangsters. Je heb in ieder geval wel die sterke auto met laadbak nodig om door de eerste blokkades heen te rijden , een gewone auto ontploft dan namelijk zo. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Een andere tip is om een flink sterk wapen te nemen, een stevige maar geen hoge wagen en er achter te schuilen. Bij de roadblocks staan ook een aantal Mobsters, als je snel op de vrachtwagens, de blokkade, schiet, dan vliegen ze in de fik. Schiet snel door, en de wagen zal ontploffen en de Mobsters daar in de buurt zijn zwaar gewond of dood. Ik herinner me ook dat er explosieven zijn, maak hier ook grondig gebruik van. Deze zijn in houten kistjes.

Als je een stukje het territorium op bent, het plein, komen er volgens mij ook nog een paar Mobsters uit het huis rechts van je rennen met Thompsons en Shotguns, wees zeker dat je snel wegduikt en ze met een Magnum (upgrade) snel uitschakeld, als je dat lukt kun je naar binnen. Eenmaal binnen zullen er ook wat zijn, wat ik altijd doe: Je komt binnen, schiet snel een paar dood die je eventueel al binnen komt. Dan ga je naar de huiskamer rechts, waar ook wat zullen zijn. Ga door een deur, waar je in een kantoortje komt. Pas op, want door een andere deur komt een Mobster met een shotgun. Ga de trap af, en zoek dekking bij de muur beneden. Richt op hem, schiet nog niet. Richt alvast langzaamaan naar boven, naar zijn hoofd. Schiet, hij zal tegelijkertijd tevoorschijn komen; hij is, als je goed hebt gericht, meteen dood. Ga van de muur af, en zoek dekking achter een paar kratten achter de hoek; doe hetzelfde hier. Vul je munutie aan, en plaats de bom; ga met Thompson naar buiten, want buiten zullen meteen een aantal man staan; ren naar buiten, ren door tot de muur en zoek dekking achter het kleine muurtje. Schiet ze nu één voor één neer. Volgende doe je op dezelfde manier. Een voordeel is, elk Compound is hetzelfde en ook de handelingen zijn hetzelfde. Alleen de Barzini's zijn wat taaier, pas hier mee op. Voor de rest is het overal hetzelfde.

Edit@Gtafan:

Klopt, sommige compounds hebben wat meer barrels dan de andere of zelfs helemaal geen, maar op het moment dat je het plein betreedt is wél alles hetzelfde. :Y

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Koop een tommy gun upgrade 3 bij de wapenhandelaar in Middtown , steel een stevige wagen met een laadbak en rij met harde snelheid door de blokkades heen. Wat dynamiet is ook handig om de gangsters in de keuken te vermoorden , als je iedereen vermoord hebt dan plaats je een bom die je automatish krijgt in de kelder en vlucht je het gebouw uit. Dan ontploft de boel , en doe dat ook met het volgende gebouw. Succes! :)

zo doe ik het ook altijd :Y

Een voordeel is, elk Compound is hetzelfde en ook de handelingen zijn hetzelfde. Alleen de Barzini's zijn wat taaier, pas hier mee op. Voor de rest is het overal hetzelfde.

dat klopt niet

want bij de Stracci's en de barzini's volgens mij moet je eerst langs wat hekje waar ook veel barrels staan

btw als ik jou was zou ik de buiten de pistool(niveau 3) gebruiken.

zoals in dit filmpje

en ibnnen zou ik street sweeper gebruiken(shotgun niveau 3)

let op de pistool en niet op de rest: want dat is allemaal anders in de PS3 versie

PS: als je voor deze wapens tenminste genoeg geld hebt

want de street sweeper kost 450.000

en de pistool niveau 3 kost 250.000

trouwens de nieveau 3 pistool kan je ook in Brooklyn kopen :*D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

In de Xbox 360 , Nintendo Wii , en PS3 versie van The Godfather is het compound van de Barzini's inderdaad groter en anders ja. Dat komt ook omdat die versies later zijn uitgekomen , om het extra moeilijk te maken heeft EA games dat in spel gezet. ;)

Jah, voor mij is dat wel nog een probleempje.

Ik ben nog buitenstaander, heb wel al heel Little Italy in handen, en heb nog maar $40 000...

Ik geraak meestal zonder kleerscheuren tot in het compound.

Maar dan begint de miserie.

Ik schiet diegene dood die aan de ingang staat, en dan loop ik naar de deur van het 1ste gebouw (links).

Daarna komen allemaal mannekes naar buiten en schieten op mij, dan ben ik dood :(

Kan ik ook ergens schuilen, wachten, tot die mannekes vanzelf naar buiten komen?

Ook schijnt het dat ik een bodyguard kan meenemen.

Maar ik weet niet waar die te vinden laat staan mee te nemen.

Wie weet daar iets over?

Bewerkt: door weci
Geplaatst:
Ik schiet diegene dood die aan de ingang staat, en dan loop ik naar de deur van het 1ste gebouw (links).

Daarna komen allemaal mannekes naar buiten en schieten op mij, dan ben ik dood :(

Kan ik ook ergens schuilen, wachten, tot die mannekes vanzelf naar buiten komen?

Ook schijnt het dat ik een bodyguard kan meenemen.

Maar ik weet niet waar die te vinden laat staan mee te nemen.

Wie weet daar iets over?

Ik weet niet voor welke platform je hem hebt, dus ik hoop dat alles hetzelfde is. Bij mij op de PC versie zijn er 4 mensen in het huis op de begane grond, waarvan twee er een shotgun hebben. Meestal komt één in de deuropening staan, voor de anderen moet je naar binnen. Twee zul je direct treffen, de laatste zal vanaf de kelder komen.

Dankzij de muis op de PC is het mogelijk om naast de muur te kijken, als je snapt wat ik bedoel. Zo kun je dus zien of er iemand aankomt, zonder zelf tevoorschijn te komen. Mocht je over deze optie beschikken, maak hier dan gebruik van. Ga achter een muur of iets dergelijks staan, en wacht net zolang totdat iemand om een hoekje kijkt. Uiteindelijk is het dan een kleine moeite om hem neer te schieten, zo probeer je dit bij iedereen. Mocht er nog één over zijn, dan kun je wel op hem af rushen.

Als je op de begane grond iedereen neergeschoten hebt, zijn er - voor zover ik me nog kan herinneren - twee te vinden beneden in de kelder. Hier geldt hetzelfde als voor boven; zoek dekking en wacht je kans af. Heb je beide ook neergeschoten, loop dan direct weer naar boven. Aan de voorkant van de compound zul je namelijk weer nieuwe mannen tegenkomen. Het is de bedoeling dat je deze treft tijdens het vluchten als je de bom geplaatst hebt, maar het is slim om ze voor het planten van de bom neer te schieten, zodat je na het planten van de bom de tijd en ruimte hebt om te vluchtten.

Zoals ik in mijn eerste post had gezegd heb ik hem voor de PS2 en jammer genoeg niet voor de PC...

Toch bedankt voor je uitleg ;)

Kan mij toch iemand wat uitleg geven ivm die bodyguards? (PS2) :puh:

Bewerkt: door weci
Geplaatst:

Je kan alleen op de Xbox 360 , Nintendo Wii , en PS3 versie van The Godfather Bodyguards inhuren om met je mee te vechten. Op de PC , PS2 , en Xbox zal dat helaas niet gaan. :)

Geplaatst:

Da's ook stom... Dus overal kan het maar niet op dePS2; hoogst onwaarschijnlijk, maarja...

Allez dan, ik wou nog iets vragen maar ik weet niet meer wat...

Ah ja, nu weet ik het weer. ^_^

Er rijden ook vrachtwagens rond die je kan overvallen.

Ik schiet erop of ram ze tot ze stilstaan. Dan stappen er bewakers uit en die schiet ik dood; de chauffeur stapt uit, ik sla hem in elkaar tot hij wil praten, en dan duw ik op ondervragen.

Hij zegt van: "Ik ga naar..., kijk op je kaart"

Dat doe ik dan, maar er is niks op de kaart te zien en een vriend van me heeft gezegd dat ik die vrachtwagen mee naar m'n safehuis moet nemen en dan veel geld krijg, maar dat is niet het geval.

Weet hier iemand iets meer over?

Geplaatst:

Dat is raar , want normaal staat op de kaart waar je de vrachtwagen heen moet brengen. Is dit elke keer zo , of is het een enkele keer? Als het altijd zo is , dan is er wat mis met je spel.

Geplaatst:

Dat is altijd zo, dat zou wel raar zijn dat er dan iets mis is met het spel, want alles gaat wel goed!!!

Meer info?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...