DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Op de Xbox 360 versie komt de locatie gewoon op je kaart te staan , op de PS2 versie is dat ook zo. Want bij me vriend hadden we ook een vrachtwagen overvallen , en toen kwam de locatie waar je hem naar toe moet brengen gewoon op de kaart. Mischien doe je toch iets verkeerd , want de vrachtwagen chaufeur geeft je de sleutels als je hem hebt afgeperst. En dan zou de locatie op de kaart moeten komen , heb je wel de gangsters die achter in de vrachtwagen zitten vermoord? Reageren
weci Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Dus: ik schiet tot de vrachtwagen stopt, er stappen achteraan 2 gangsters uit en ik schiet ze dood. Dan stapt de chauffeur uit en die sla ik zo lang tot hij wil praten. Daarna zegt hij ik ga naar..., kijk op je kaart. (Ik zie hem wel geen sleutels geven aan mij.( Is dat te zien dat hij de sleutels overhandigd?)) Dan stap ik in, en ik zie niks op mijn kaart (menu -> kaart)... Wat zou ik eigenlijk moeten zien? Een puntje, een sterretje, blauw, rood,... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 1 van de bewakers draagt altyd 2000$ dit is eigenlijk zowat het enige wat je ermee opschiet en ook nog respect maar als je dat geld dus pakt heb je een nieuwe opdracht die dan verschijnt en dat is het geld naar je schuilplaats brengen Reageren
weci Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja, dat weet ik, maar het schijnt dat als je de hele vrachtwagen naar je schuilplaats brengt, je nog veel meer geld krijgt, vandaar. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik denk dat jij het doet zoals in filmpje op youtube , dat is niet goed. Je moet de vrachtwagen chaufeur afpersen dan overhandigd hij de sleutel aan jou , je mag hem niet vermoorden. Reageren
weci Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Nee, ik zeg toch de hele tijd dat ik h'm niet doodmaak, ik sla gewoon tot de meter over de groene balk is tot hij spreekt dus. Ik praat met hem en zo. Ik dood hem dus NIET en ook na de ondervraging dood ik hem niet. Wie weet er me ook te vertellen waar ik eigenlijk naar moet kijken op mijn kaart. Is dat een pijltje of een kruisje en bolletje misschien en welke kleur dat het heeft... Bewerkt: 20 november 2007 door weci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Er moet een blauw vierkantje met een kruisje erin op je kaart te komen staan , dat is de locatie van het afleveringspunt van de vrachtwagen. Reageren
weci Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 OK, bedankt, ik zal het nog maar eens proberen en kijken of ik zoiets zie Reageren
weci Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Sorry voor de dubbelpost, maar het ging niet anders... ([MOD] corrigeer me als het niet zo is...) Ik heb een mededeling te doen;) Ik had het in het begin toch over het overnemen van het compound der Tataglia's, hé? Awel, ik ben er gisterenavond in geslaagd het met succes over te nemen... Ik moet wel zeggen dat ik Vb: een Tompson level 3 niet nodig had. Eentje van level één was al voldoende Tot slot ben ik nog een buitenstaander enzo, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Ik ben echt blij met de overwinning en bedankt voor jullie tips;) Wie nog iets te zeggen heeft of wie weet vragen heeft, kan hier altijd terecht Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Het is handiger om de Compounds over te nemen als je alle verhaal missies hebt gehaald , dan heb je een hoog level en kun je je vaardigheden verhogen. En over die vrachtwagen , als er geen blauw vierkantje met een kruisje erin op je kaart komt te staan als je de sleutels van de vrachtwagen chaufeur hebt gekregen na het afpersen , dan is er iets mis met je spel. Want ik zelf heb dit probleem nooit gehad , op de Wii en PC versie waar ik The Godfather The Game op speel heb ik dit probleem niet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Kun je een zaakje nog overnemen als je de eigenaar vermoord hebt. Dat gaat vaker per ongeluk. Dan denk ik dat ik mijn wapen verstopt heb, en dan wil ik hem vastpakken, maar dat is de vuurknop. Dan knal ik heb helemaal kapot zonder dat ik het wil Maar kun je het zaakje dan nog overnemen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ja dat kan , alleen moet je een week wachten tot de winkel weer open is. Als de winkel weer open is dan kun je de zaak weer afpersen , en boven het handeltje overnemen als dat er is. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ik vind het altijd zo vervelend dat er altijd mannetjes van een vijandige familie bij staan te huppelen en de boel te beschermen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Gewoon dekking zoeken achter muurtjes en afknallen van een afstandje. En als er geen muurtjes zijn parkeer je een auto Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Achter een auto schuilen lijk me niet verstandig , aangezien die gauw ontploffen in The Godfather. Mijn tip is om een Tommy Gun level 3 upgrade te kopen in Midd Town , de Tommy Gun level 3 heeft 70 kogels patroon en schiet de kogels snel af. En de kogels zijn nog krachtig ook , succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.