MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Snel ontploffen?! Bij mij kunnen ze er best lang tegen. Reageren
Donwell Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ze zullen je alleen aanvallen als je een hoog 'Vendetta' level hebt. Als je bij de Barzini's een Mod War hebt, bijvoorbeeld, kun je beter even wachten met dat winkeltje. Vaak zijn veel winkeltjes hetzelfde ingedeeld, en als je zo'n touwtje hebt kun je ook proberen te sneaken. Als ze je zien is er nog niets aan de hand, mits je een laag Vendetta-level hebt. Zorg er dan wel voor dat je gaat 'sneaken' en dat de anderen je niet zien. Wat de voertuigen betreft, de één is wat zwakker dan de andere. Je kan best achter één gaan schuilen, zorg dan wel dat je vliegensvlug een paar bendeleden overmeesterd. Succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Zo'n auto met zo'n grote laadbak kan goed tegen kogels , maar een standaard auto kan er minder goed tegen. Trouwens bendeleden kun je op de computer , Playstation 2 , en de Xbox versie van The Godfather niet inhuren. Dat kan alleen op de Playstation 3 , Nintendo Wii , en op de Xbox 360 versie van The Godfather. Ik weet niet op welke console Naudin The Godfather The Game hebt , maar ik wou dit toch even melden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Haha! Ik heb de Stracci familie uitgeroeid. Wel gek dat ik met de huurmoorden nog steeds Stracci leden moet vermoorden (ik heb net die gedaan dat je diegene in de knie, de schouder en de kin moet schieten om hem te laten lijden. Hij had het zusje van een rijke gast in elkaar gemept ). Nu zijn de Cuneo's aan de buurt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 En vergeet de Barzini's en de Tattaglia's niet , dat zijn je 2 grootste vijanden , teminste in The Godfather de film is dat wel zo. Reageren
weci Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik ben net Vennoot geworden, en bij mij is de Tataglia-familie al enkele dagen uitgeroeid Reageren
weci Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Hallo iedereen, sorry voor de dubbelpost, maar mij schoot nog iets te binnen... Jullie weten wellicht nog dat ik problemen heb met het overvallen van een camion... Ik heb een filmpje gemaakt van m'n handels wijze en wat er gebeurd... Veel kijkplezier Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Weci , nu moet je de vrachtwagen naar het afleveringspunt brengen wat op de kaart aangegeven staat met een blauw vierkantje met een kruisje erin. Dan zul je een flinke beloning krijgen , succes. Reageren
weci Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Awel, da's juist het probleem, zie jij dat ergens? Klik daar -> Bewerkt: 2 december 2007 door weci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Heb je al gekeken in New Jersey? Dat is het stadsdeel hellemaal in het westen van New York , zo niet ga daar dan naar toe. Mischien is daar het afleverings punt van de vrachtwagen , anders is er wat aan de hand met je spel. Want als je de vrachtwagen chaufeur hebt afgeperst en je in de vrachtwagen bent gestapt , zou er een blauw vierkantje met een kruisje erin op je kaart moeten komen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Heb je al gekeken in New Jersey? Dat is het stadsdeel hellemaal in het westen van New York , zo niet ga daar dan naar toe. Mischien is daar het afleverings punt van de vrachtwagen , anders is er wat aan de hand met je spel. Want als je de vrachtwagen chaufeur hebt afgeperst en je in de vrachtwagen bent gestapt , zou er een blauw vierkantje met een kruisje erin op je kaart moeten komen. bij mij komt die blauw vierkant kruisje ook nooit maar wat ik dan doe is het volgende als er staat dat het handeltje van Stracci bijvvoorbeeld is dan doe ik dit start -» kaart dan klik ik op vierkantje en met pijltjes toetsen scroll ik naar Stracci vervolgens ga ik al die handeltjes af tot dat ik de naam van dar handeltje zie ik klik vierkantje weer waardoor het menu verdwijnt en dan is dat handeltje waar de vrachtwagen heen moet aan het knipperren. ik markeer het dan met rondje-toets en rij er dan heen ik hoop dat je mijn lange uitleg begrijpt Reageren
weci Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik denk el dat ik hier iets aan heb. Beedankt voor de info Dan zal ik dat ook maar eens proberen. Dus als jij naar dat handeltje rijdt, dan krijg je een hoop geld? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Ja dan krijg je een flinke beloning , de beloning varieerd. Dus hoeveel geld je krijgt is een verrassing , in de vrachtwagens zit namelijk drugs. Daarvoor levert het zoveel op. Reageren
weci Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Ik heb gedaan wat je zei. Ik heb gekeken naar het handeltje, en ernaartoe gereden. Maar waar zou ik die vrachtwagen dan eigenlijk moeten zetten? Want ik zie nergens iets waar het te zetten, ofzo? Waar zet jij het dan? (GTA-fan2) Bewerkt: 3 december 2007 door weci Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb al die zaakjes overgenomen, echt alles. Ik heb alle missies en alle huurmoorden. Ik heb respect level 47. Om Don te worden heb je 50 nodig, maar als er niets meer over te nemen valt gaat die respect meter vreselijk sloom omhoog natuurlijk (of helemaal niet). Hoe kan ik die snel omhoog krijgen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.