Jump to content

The Gotfather (the game)

Recommended Posts

Geplaatst:

Lol, dat probleem had ik destijds ook. Altijd maar blijven steken op maar één level en wachten tot je level omhoog stijgt. Toch is het mij gelukt Don, en zelfs Don of NYC, te worden. Dat heb ik op zich best makkelijk gedaan. Met jou level lijkt het mij waarschijnlijk als je een staaf dynamiet hebt, je uitweg. In vrijwel elk bedrijf staat een safe, deze kun je opblazen. Afhankelijk van het interieur van het bedrijf, maar als je eenmaal weet waar díe staat in dát interieur, kun je de rest ook doen.

Het enige wat je moet doen, zijn alle bedrijven langs gaan, naar de kluis te gaan (deze zit overigens wél achter de afgesloten deur). Ga voor de kluis staan, druk op 'P' zodat je het dynamiet plant en ga ergens schuilen. De kluis wordt opgeblazen, en je hebt ook een dynamiet staaf terug, deze ligt er namelijk altijd in. Verder verdien je er ook nog aan, én je level stijgt langzaam maar zeker ook. :Y

Succes!

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

19

• DenkaanHenk

17

• MartyCeha

6

• JasonStatham

5

Geplaatst:

Daar dacht ik ook al aan. Ik heb de helft van alle kluizen al opgeblazen, dus ik moet echt ieder winkeltje afstruinen om een kluis die nog niet opgeblazen is te vinden. Verder staan er in verschillende tunnels nog wat vijandige families wat in te laden, als je het lang genoeg volhoudt kun je een gangwar beginnen. In het zuiden van Hells Kitchen zijn er altijd Cuneo's met Corleones aan het vechten. Als je ze neerschiet, en je loopt een blokje om zijn ze er weer :D En in het park van Midtown moet je altijd met een paar Corleonens wat Barzini's afmaken. Zelfs dan duurt het lang.

Geplaatst:
Ziekenhuizen, bij mij zijn die steeds gesloten.

De grote ziekenhuizen zijn inderdaad altyd gesloten

maar de klinieken waar je op gevangen word zijn gewoon open.

Geplaatst:

Je komt alleen in een ziekenhuis in de missie dat je samen met Michael de Don moet beschermen, verder zijn de deuren altijd gesloten. :Y

Geplaatst:
De grote ziekenhuizen zijn inderdaad altyd gesloten

maar de klinieken waar je op gevangen word zijn gewoon open.

Ah, die ziekenhuisjes waar die "illegale" dokters verblijven...

Dat weet ik, heb er zelf al enkele safe's opgeblazen ;)

Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog een vraag...

In Brooklyn is er een pakhuis van de Barzinies, die ligt aan het water, allez er ligt toch een boot bij...

Weet iemand tips voor dat over te nemen, ook waar de om te kopen man staat (in het pakhuis, buiten,...)

Ten slotte nog een vraag, is het pistool van een huurmoordenaar (niv 3) een goed wapen of niet?

Geplaatst:

Ik heb hier zelf ook heel veel moeite mee gehad, hij is inderdaad heel lastig. De Barzini's zijn dan ook de sterkste mafia in New York. Zorg er in de eerste plaats voor dat je een sterke voorraad hebt en goede wapens, anders wordt het nog moeilijker.

Als je eenmaal de blokkade hebt uigeschakeld, ik neem aan dat dit niet moeilijk is, ga je door tot het terrein. Als je het al vaker hebt gedaan weet je zo onderhand waar alle Barzini's vandaan komen. Zoek goed dekking, en schiet ze snel je kunt iedereen neer, maar let op je minutie. Als je eenmaal de binnenplaats hebt uitgeroeid, begeef je je naar de achter ingang.

Open de deur, en kijk of je enige Barzini's ziet. Zo ja, schiet ze zo snel mogelijk neer. Zo nee, begeef je naar een plek waar je overzicht hebt van alle kanten, zodat je snel mensen neer kunt halen. Zodra je ook maar één Barzini spot, zoek je goed dekking en schiet hem neer. Let erop dat je niet de eigenaar vermoord, want dan kun je het wel shaken.

Weet verder goed waar alle Barzini's vandaan komen, zodat je er goed op bent voorbereid. Neem ook eens een kijkje in deze Walkthrough van The Godfather.

Om nog even terug te komen op je andere vraag omtrent de Weapon Upgrade; dit pistool heet het 'Assasin's Pistol', en is best goed. Het schiet aardig snel. In de Walkthrough zul je meer informatie over dit pistool krijgen, dan is het aan jou of je hem koopt of niet. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...