Jump to content

gymtroubles

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al ruim een maand last van de bug dat er wordt gezegt dat je al het maximaal aantal gegymt hebt... inmiddels is CJ's muscle niks meer, maar ik wil weer kunnen gymmen maarja dan staat er weer you already ect.. hoe kan ik dit oplossen, of zijn er andere mogelijkheden om je muscle te trainen?

Geplaatst:
Ik heb al ruim een maand last van de bug dat er wordt gezegt dat je al het maximaal aantal gegymt hebt... inmiddels is CJ's muscle niks meer, maar ik wil weer kunnen gymmen maarja dan staat er weer you already ect.. hoe kan ik dit oplossen, of zijn er andere mogelijkheden om je muscle te trainen?

Enorm irritante bug is dat inderdaad. Ik heb 2 eventuele suggesties waarmee met een beetje geluk probleem op kunt lossen.

Probeer ten eerste eens een stuk of 10 keer achter elkaar te saven. Als je dit gedaan hebt, probeer je nog eens naar de gym te gaan. Mocht dit helaas niet werken, probeer dan je hele CJ te veranderen. Van begin tot onder, dus van kapsel tot aan schoenen en alles wat daar tussenin zit. Ik kan je helaas niet garanderen dat je het probleem met één van deze suggesties oplost, maar ik hoop het wel voor je. Probeer het eens uit en laat ons weten of het gelukt is of niet!

Geplaatst:

Hoeveel in-game dagen heb je CJ niets laten eten? Je moet die kerel wel af en toe wat te eten geven, dan zal er wat vet bijkomen en zullen je spieren in ieder geval niet minder worden (zolang je nog vet hebt)... Deze bug ook veroorzaakt worden doordat CJ te weinig heeft gegeten. Succes ^_^

Geplaatst:

Verder kun je ook weer spieren krijgen door te gaan fietsen. Ook wel handig als je dus niet meer kan gymmen.

Veel succes

Geplaatst:

Of je kan ook mensen in elkaar meppen om je spiermassa op te bouwen ^_^

Als je vaker gaat rennen, krijg je ook spieren bij, maar alleen als je nog vet hebt!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd en de beste is: ga naar een fastfood tent en koop het vetste en duurste gerecht en doe dat iets van 3 keer. als het goed is kan je dan weer direct gymmen. ik denk als je opslaat, dan heb je geen honger meer, maar het spel weet dan nog wel dat je niks hebt gegeten. dus eten is de oplossing. iets voor wikigta?

Geplaatst:

Je kan de Muscle cheat gebruiken die staat geloof ik op deze site en anders op wikigta maar eht is de vraag of je behoefte aan cheats hebt.. :tu:

Geplaatst:

owja nu snap ik hem waarschijnlijk bedoelde hij dat hij iets wilde uitoefenen dat hij dan dat bericht kreeg:p stom van me :puh:

wel gwn fietsen en zwemmen zou ik zeggen zeg ik zo :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
Hoeveel in-game dagen heb je CJ niets laten eten? Je moet die kerel wel af en toe wat te eten geven, dan zal er wat vet bijkomen en zullen je spieren in ieder geval niet minder worden (zolang je nog vet hebt)... Deze bug ook veroorzaakt worden doordat CJ te weinig heeft gegeten. Succes ^_^

he ik zit ook met dat probleem van de gym, maar ik snap iets niet mijn cj heeft nooit honger waarom moet hij dan eten .antwoord mij alvast bedankt :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...