coolgro Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Omdat de andere stil ligt dacht ik dat we beter een nieuw kunnen doen Dezelfde regels gelden natuurlijk Nog even ter herinnering; de regels: *Post een bericht waarin je zegt dat je hem wilt doen. Als je klaar bent met de missie, Edit je je bericht.*Je mag maximaal één missie doen in de twee dagen. *Gebruik geen cheats, en geen mods. *Het lijstje van de missies moet in deze volgorde gedaan worden. Als dat (nog) niet kan omdat de missie nog niet beschikbaar is doe je de eerstvolgende op de lijst. Is de onbeschikbare missie weer beschikbaar, doe je die als eerste. *Als je gezegt hebt dat je een missie wil doen, maar er later op terug komt omdat het niet lukt, edit je je bericht en zeg je dat iemand anders hem mag doen. *Post geen nutteloze berichten *Geef geen geld uit aan nutteloze dingen, zoals huizen, armor, wapens etc. Wapens en armor zijn over het algemeen genoeg in het spel 'gratis' te vinden. *Je hebt 24 uur de tijd om de volgende missie te halen, als je hebt gezegt dat je de savegame gaat doen. *Upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" *Reserveer geen savegames, wacht gewoon totdat we bij 'jou' missie zijn en zorg dat je de eerste bent die zegt dat je hem wilt doen. Missie: An Old Friend; Passed Missie in het kort; Pleeg een telefoontje met Ken Rosenberg. Beloning: Geen Extra: Niets Missie: The Party; Passed Missie in het kort; Bezoek het feest op de boot van de kolonel. Beloning: $100, Streetoutfit in Ocean Beach Hotel, Soireeoutfit beschikbaar bij Rafael's Extra: M4 gevonden /\Tec-9 gevonden /\ Grenaten opgepakt /\ Body armor opgepakt Hoofdmissies Ken Rosenberg * The Party Door: Coolgro * Back Alley Brawl Door: Hanneswasco * Jury Fury Door: DenkaanHenk * Riot Door: Hanneswasco Juan Garcia Cortez * Treacherous Swine Door: Coolgro * Mall Shootout Door: DenkaanHenk * Guardian Angels Door: Donald F. Duck * Sir, Yes Sir Door: Hanneswasco * All Hands On Deck! Door: Ricardo Diaz * The Chase Door: Hanneswasco * Phnom Penh '86 Door: DenkaanHenk * The Fastest Boat Door: DenkaanHenk * Supply & Demand Door: Kent Paul * Death Row Door: Tommy Vercetti * Rub Out Door: * Shakedown Door: * Bar Brawl Door: * Copland Door: Eindmissies * Cap The Collector Door: * Keep Your Friends Close Door: Zijmissies Avery Carrington * Four Iron Door: * Demolition Man Door: * Two Bit Hit Door: Love Fist * Love Juice Door: * Psycho Killer Door: * Publicity Tour Door: Mitch Baker * Alloy Wheels Of Steel Door: * Messing with the Man Door: * Hog Tied Door: Mister Black * Road Kill Door: * Waste the Wife Door: * Autocide Door: * Check out at the Check-In Door: * Loose Ends Door: Phil Cassidy * Gun Runner Door: * Boomshine Saigon Door: Auntie Poulet * Juju Scramble Door: * Bombs Away! Door: * Dirty Lickin's Door: Umberto Robina * Stunt Boat Challenge Door: * Cannon Fodder Door: * Naval Engagement Door: * Trojan Voodoo Door: Bedrijven Missies Boatyard * Checkpoint Charlie Door: Cherry Poppers Ice Cream Factory * Distribution Door: Pole Position * Lap dance Door: Kaufman Cabs * V.I.P. Door: * Friendly Rivalry Door: * Cabmageddon Door: Sunshine Autos * Import Garage Door: * Vice Street Racer Door: Film Studio * Recruitment Drive Door: * Dildo Dodo Door: * Martha’s Mug Shot Door: * G-Spotlight Door: Print Works * Spilling the Beans Door: * Hit the Courier Door: The Malibu * No Escape? Door: * The Shootist Door: * The Driver Door: * The Job Door: Extra Missies Collectables * 100 Hidden Packages Door: * 36 Unique Stunt Bonusses Door: * 36 Rampages Door: * 15 Robberies Door: * Savehouses Door: Sub Missions * Vigilante level 12 Door: * Taxi Driver 100 Passagiers afzetten Door: * FireFighter Level 12 Door: * Paramedic Level 12 Door: * Pizza Boy Level 10 Door: Challenges * Cone Crazy Door: * PCJ Playground Door: * Test Track Door: * Trial by Dirt Door: * Rifle Range Door: Chopper Checkpoints * Chopper Checkpoint Ocean Beach Door: * Chopper Checkpoint Vice Point Door: * Chopper Checkpoint Little Haiti Door: * Chopper Checkpoint Downtown Door: Stadium Events * Hotring Door: * Bloodring Door: * Dirtring Door: Top Fun * RC Baron Race Door: * RC Bandit Race Door: * RC Raider Pickup Door: Veel plezier iedereen, en vergeet niet als jullie problemen hebben, WikiGTA is er! Bewerkt: 15 december 2007 door HerrieM Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Back Alley Brawl - Mission Passed + $200 Volgende missie: Jury Fury Voor de volgende, nog veel succes! Bewerkt: 20 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Heeft er iemand eigenlijk wel zin? Ik zal Jury Fury doen en wat wapens enzo gaan halen. Dan krijgen jullie misschien meer zin? Edit @ hieronder: Ik ging die eigenlijk wel doen. Maar ja. Bewerkt: 24 november 2007 door Hanneswasco Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ik zal de volgende missie wel doen. Ik heb de missie Jury Fury gehaald zonder cheats te gebruiken , er is een beetje armor vanaf gegaan toen ik van me brommer af viel onderweg. De volgende missie is Riot , en de Mister Black missies zijn beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen. Bewerkt: 24 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Riot - Mission Passed! + $1000 + Coveralls Outfit is nu in The North Point Mal + Missies van Cortez en Avery Carrington zijn nu vrijgespeeld Extra: Ik heb wat wapens opgepakt en je hebt nu een volle armor. Volgende missie is 'Treacherous Swine' van Colonel Cortez. Bewerkt: 24 november 2007 door Hanneswasco Reageren
coolgro Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb de missie gehaald we hebben er nu 250 plus 3000 voor unigue stunt jumps ik was er toch in de buurt GTAVCsf5.b Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Dan zal ik de missie Mall Shootout van Colonel Cortez doen. Missie Mall Shootout voltooid! Ik heb de missie Mall Shootout voltooid zonder cheats te gebruiken , de volgende missie is Guardian Angels. Veel plezier voor de volgende , de Savegame zit in de bijlagen. Bewerkt: 27 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Dan probeer ik Guardian Angels wel even. Mission Passed! Beloning: $1000 Extra: Diaz belde na de missie, hij zei dat hij wel iemand kon gebruiken. Vanaf nu kun je de missies van Diaz doen. Volgende missie: Sir, yes Sir Cheats/Mods gebruikt: 0 Edit: @Hieronder: Ja dom van me, nu zou hij er moeten staan. Bewerkt: 30 november 2007 door Donald F. Duck Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) The Chase - Mission Passed! + $1000 Ik heb ook nog wat ammo en armor opgehaald. Bewerkt: 1 december 2007 door Hanneswasco Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dan zal ik de missie Phnom Penh 86 doen. Missie Phnom Penh 86 voltooid! Ik heb de missie Phnom Penh 86 voltooid zonder cheats te gebruiken , Colonel Cortez heeft gebeld de missie Sir Yes Sir is beschikbaar. En de bruggen naar Mainland zijn geopent , de Savegame zit in de bijlagen. Bewerkt: 1 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Sir, Yes Sir! - Mission Passed! + $2000 Ik heb ook nog even wat bommetjes opgeraapt. De volgende mag The Fastest Boat van Diaz doen. Bewerkt: 9 december 2007 door Hanneswasco Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik zal The Fastest Boat doen. Missie The Fastest Boat voltooid! Ik heb de missie The Fastest Boat voltooid zonder cheats te gebruiken, er is verder een beetje armor af. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier voor de volgende. Bewerkt: 10 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Dan doe ik Supply and Demand wel even. Hm, Vice City geeft problemen.. Bewerkt: 15 december 2007 door Donald F. Duck Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Supply & Demand - Mission Passed! + $10 000 Ik heb wat body armor opgepicked, waar ik onmiddellijk 7% van verloor Savegame: Bewerkt: 15 december 2007 door Hanneswasco Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Ik doe de volgende. Gehaald: Death Row. beloning: Niks. Overig: Ik heb een Kruger gepakt en wat geld van de vermoorde mensen. De volgende, veel succes. Bewerkt: 19 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.