TommyGunz Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Eh... ik heb nog een vraag. Waarom doen we dit terwijl er al savegames zijn van alle missies in vice city. Verder word het waarschijnlijk tijd om mijn missie pakket te gaan uploaden. Daar kun je alle missies gewoon doen. Ik ga binnenkort de Readme even vertalen (in het nederlands dus) en dan upload ik hem wel. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Eh... ik heb nog een vraag. Waarom doen we dit terwijl er al savegames zijn van alle missies in vice city. Verder word het waarschijnlijk tijd om mijn missie pakket te gaan uploaden. Daar kun je alle missies gewoon doen. Ik ga binnenkort de Readme even vertalen (in het nederlands dus) en dan upload ik hem wel. Omdat dit een samenwerkings project om plezier te beleven. Dan proberen we met z'n alle de storyline uit te spelen. Ontopic: Ik doe de volgende missie wel, ik edit zo dadelijk! Sorry, geen bijlage meer Bewerkt: 5 augustus 2008 door GTA Monster Reageren
coolgro Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 waar is de bijlage xD? Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Die heeft hij verwijderd omdat ie meer ruimte nodig had, je kan maar tot 5mb uploaden op het forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.