Lowkick Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hee, ik heb op me pc photoshop cs3 extended in het nederlands staan... maar in bijna alle tuts staan de tools in het engels, zoals de brushes en marque of zo iets. Dus mijn vraag is, hoe ik hem kan omzetten naar het engels.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Dus mijn vraag is, hoe ik hem kan omzetten naar het engels.. Hey, Lowkick! Welkom op het forum! Voor zover ik weet is er geen taalpakket te vinden waarmee je een Nederlandse versie kunt omzetten naar een Engelse versie. Een Nederlandse verse is inderdaad zeer ongemakkelijk wat betreft tutorials, maar met deze pagina is het denk ik wel wat makkelijker te doen. Je vindt daar de tools in het Engels, met een Nederlandse vertaling. Ik hoop dat je er ondanks de Nederlandse versie toch wat aan hebt, voor de rest zul je enorm moeten wennen. Op den duur zul je alles wel uit je hoofd weten, dit is slechts een kwestie van tijd. Reageren
Lowkick Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Dus mijn vraag is, hoe ik hem kan omzetten naar het engels.. Hey, Lowkick! Welkom op het forum! Voor zover ik weet is er geen taalpakket te vinden waarmee je een Nederlandse versie kunt omzetten naar een Engelse versie. Een Nederlandse verse is inderdaad zeer ongemakkelijk wat betreft tutorials, maar met deze pagina is het denk ik wel wat makkelijker te doen. Je vindt daar de tools in het Engels, met een Nederlandse vertaling. Ik hoop dat je er ondanks de Nederlandse versie toch wat aan hebt, voor de rest zul je enorm moeten wennen. Op den duur zul je alles wel uit je hoofd weten, dit is slechts een kwestie van tijd. Met die site kom ik er wel uit... Bedankt man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.