2fast{0} Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb weer eens wat gemaakt. Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Lettertype: 7 Plaatsing: 7 Face: 8 Kleur: 6 Render: 5,66666666666667 Plaatsing: 5 Mooiheid: 6 Ingeblend: 6 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 8 Stijl: 8 Verdeling: 8 Achtergrond: 8 Effecten: Overige: Bonuspunten: Commentaar: Render is aan de verkeerde kant geplaatst. Nu zie je de helft van zn lichaam. Maar probeer ook is de smugde tool te gebruiken. Tuts te volgen en zo. Dan word je al veel sneller beter. Ale je steeds de zelfde designz met een andere render en andere brush gaat maken word je er niet veel beter van. TOTAAL: 7,333333 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik doe het niet zo ingewikkeld als die vent hierboven. Mooi en je bent de laatste tijd goed bezig zeg. 8/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Het eerste wat mij opvalt, is dat de render (plaatje) midden in de Sig opeens stopt, wat je ziet aan die rechte lijn erin. Als je dit soort plaatjes gebruikt, die zo afgekapt zijn, zorg dan dat men dat niet in je Sig kan zien. Plaats hem bijvoorbeeld helemaal aan de linkerkant van je Sig, zodat hij er toch nog mooi uit kan komen. Dan over naar de achtergrond. De brushes die je ervoor hebt gebruikt zijn mooi, maar je had beter, in plaats van die groene kleur, een kleur kunnen nemen die ook in je render voorkomt, zodat je wat meer eenheid krijgt in je Sig. Met de render ben je ook wat bezig geweest met inblenden als ik me niet vergis, wat niet helemaal gelukt is naar mijn smaak. Daardoor is er namelijk onder je render een heel open stuk ontstaan. Dit kun je ook weer oplossen, door je render meer naar beneden te plaatsen, zodat je dat ook niet kunt zien. Verder heb je de tekst dan weer wel leuk gedaan, het lijkt zo net alsof de achtergrond er een beetje langs komt, en dat geeft een mooi extra effect. De streep eronder had van mij niet gehoeven. Blijf oefenen met het maken van Sigs, want dat is de beste manier om beter te worden! Cijfers Eerste indruk: ................ 6 Achtergrond: ................. 6.3 - Brush enz: ................... 7 - Overige dingen: ............ 5.5 Kleuren: ........................ 5.5 - Zelfde kleuren: ............. 5 - Overige dingen: ............ 6 Render: ........................ 6.3 - Plaatsing: .................... 5 - Inblenden: ................... 6.5 - Overige dingen: ............ 7.3 Tekst: ........................... 7.6 - Lettertype: .................. 7.5 - Plaatsing: .................... 7.5 - Overige dingen: ............ 7.8 Originaliteit: .................. 6.5 - Stijl van Sig: ................. 7 - Vernieuwend: ............... 6 Algehele indruk: ............. 6.3 Eventuele bonus: ........... - Aantal sterren: ............. Eindresultaat: ................ 6.4 ____________________________________________________________________________De cijfers die naast de dik gedrukte onderdelen staan, zijn het gemiddelde van de schuine onderdelen daaronder.Het eindcijfer is gebasseerd op de cijfers die achter de dikgedrukte onderdelen staan.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.