Scarface92 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hallo! Ik heb even een vraagje.. Ik zoek namelijk filmpjes van De Daltons. De Daltons is een serie:klik Het zou leuk zijn als ik een paar afleveringen zou mogen zien van de serie.. Weet er iemand of er filmpjes van zijn? Op Youtube staat maar 1 aflevering,maar ik wil meer kunnen zien! Er is nu ook een nieuwe serie gestart maar dan 7 jaar later,echt geweldig! Alvast bedankt, GrandTheftTwanO Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kijk ook eens op Video Google. Daar staan veel langere video's, gezien de limiet daar veel hoger ligt dan bij Youtube. Veel kijkplezier. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Kijk ook eens op Video Google. Daar staan veel langere video's, gezien de limiet daar veel hoger ligt dan bij Youtube.Veel kijkplezier. Nogmaals,bedankt! Ik heb de 1e aflevering al weer gezien! Reageren
Arthis Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Kijk ook eens op Video Google. Daar staan veel langere video's, gezien de limiet daar veel hoger ligt dan bij Youtube.Veel kijkplezier. wat zijn die limiten dan? Ik dacht dat het op Youtube <10 minuten was tot ik laatst een filmpje zag van 14 min. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Een supper tip leef je hier uit met bijnna alle aflevering of allemaal www.uitzendinggemist.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.