Jump to content

Vraagje over Scarface

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje:

Hoe moet ik een gebied overnemen bij de game Scarface? Want ik probeerde van die gangmembers te kille maar er kwamen steeds meer.

Alvast bedankt.

Grtzz

GTAgangsta

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje:

Hoe moet ik een gebied overnemen bij de game Scarface? Want ik probeerde van die gangmembers te kille maar er kwamen steeds meer.

Alvast bedankt.

Grtzz

GTAgangsta

Een gebied staat aangegeven met een doodshoofd. Ga naar het gebied en je ziet gangmembers rondlopen van die gang. Kill er een paar en je zal, net zoals San Andreas, een soort van waves krijgen van gangster die je willen vermoorden. Ga door tot er staat: ''Kill the leader''. vermoord hem en pak het geld en coke wat hij bij zich heeft. Nu heb je een gebied overgenomen. als het niet lukt lees dan een paar walktrough's door. :) Veel succes! :Y

Wii Walktrough

PC walktrough

PS2 walktrough

• 3 weken later...
Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje:

Alvast bedankt.

Grtzz

GTAgangsta

Een gebied staat aangegeven met een doodshoofd. Ga naar het gebied en je ziet gangmembers rondlopen van die gang. Kill er een paar en je zal, net zoals San Andreas, een soort van waves krijgen van gangster die je willen vermoorden. Ga door tot er staat: ''Kill the leader''. vermoord hem en pak het geld en coke wat hij bij zich heeft. Nu heb je een gebied overgenomen. als het niet lukt lees dan een paar walktrough's door. :) Veel succes! :Y

Wii Walktrough

PC walktrough

PS2 walktrough

Ow ja, dat vergat ik te zeggen, ik heb de PC versie

maar bedankt hee, het is al meerdere keren gelukt om een gebied over te nemen

bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou je nog even een tip geven; Als je een auto met veel pantser hebt kun je het heel makkelijk met drive-by's doen.

dan riskeer je je je geld bijna niet en ook je leven dus niet ;)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Ik wou je nog even een tip geven; Als je een auto met veel pantser hebt kun je het heel makkelijk met drive-by's doen.

ok, dat zal ik ook wel ff proberen :)

Geplaatst:

ok, dat zal ik ook wel ff proberen :)

En als het goed is (ik weet niet hoe ver je bent)

kan je bij exotics een gepantserde truck kopen ;),

jatten kan natuurlijk ook maar zo heb je zo`n auto altijd bij de hand ^_^

Geplaatst:

Eej gangsta mag ik vragen wat voor videokaart je hebt want ik wil kijken hoe sterk je videokaart minimaal moet zijn om spellen zoals scarface af te kunnen spelen. niemand zegge het moet ongeveer zoveel zijn ik vraag het aan gtagangsta

Geplaatst:

Waar heb je het over? Wil je weten wat je minimaal moet hebben voor Scarface of wil je weten wat voor videokaart GTAgangsta heeft?

Als je gewoon wilt weten wat je voor Scarface nodig hebt, kijk dan hier:

Video: DirectX 9.0c compatible video card (ATI Radeon 9200 or greater; NVIDIA GeForce FX 5500 (with 128MB RAM) or greater (ATI Radeon x800 or NVIDIA 6800 or greater recommended) [/font]

Als je wilt weten wat voor videokaart GTAgangsta heeft, stuur je hem maar een PB ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...