flo Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Heeft er iemand plaatjes in het groot van de symbolen van de gangs. ik wil het liefst een plaatje van het symbool van de rednecks. Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Ja, maar je kunt ze ook zelf op je pc zetten.. Hier heb je de Rednecks, Zarelli en die gele, k weet niet meer hoe die heten :unsure: Reageren
Joriz Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Een Redneck logo kan je denk op een KKK website vinden. Ik geef geen URLs naar dat soort websites. <_< Reageren
djbob Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Wat is er dan met rednecks? (sorry als dit een domme vraag is hoor) Reageren
Joriz Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen. Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarte mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2. Reageren
flo Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Ik heb die plaatjes nodig voor school om iets in te kleuren en dat doe ik over gta. ik vind het redneck teken wel vet. ik wist niet dat dat van de kkk was. Reageren
flo Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Heeft er misshien nog iemand plaatjes in het groot van bijv. love fist of andere gangs vaan gta. of gewoon makkelijk na te tekenen plaatjes die typisch bij gta horen. Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Love Fist?? Welke gang is dat? Die zit volgens mij niet in GTA2 :unsure: Reageren
Joriz Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Voor School ?? :blink: Je kan het GTA webart downloaden op www.rockstarnorth.com Dan heb je veel logo's en art. Reageren
flo Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Waar moet ik dan kijken? best leuke site is het! :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Geplaatst: 12 april 2004 De Rednecks.. Ik vind ze ook wel cool B) Om mee te vechten! Het gaat er altijd hard aan toe daar met hun Molotov Cocktails :lol: Reageren
djbob Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Geplaatst: 15 april 2004 Hehe Echt gvaarlijk daar , als je er ff niet uitkijkt ben je idd zo dood! Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Geplaatst: 15 april 2004 Ik doe altijd met codes.. Anders is het saai vind ik.. B) Reageren
Blizard Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Joriz:De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen. Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarten mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2. Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan? Reageren
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Joriz:De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen.Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarten mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2. Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan? Nee...de KKK (Ku Klux Klan) is ook een rassistische groep in Amerika maar dat is heel iets anders dan WASP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.