Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan? Je schrijft het Ku Klux Klan. Dit vond ik op internet, op een "humor" site.. Dat wat die gast zegt, staat ook op hun vlag! (Leuk onderwerp, ik pin hem vast!) Iemand die nog meer weet over gangs uit GTA 2?? Misschien de Zaibatsu, wat plaatjes ervan! Of Yakuza! Misschien bestaan er nog andere gangs echt B) Reageren
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Moet je eens kijken, ik vond iets over de Yakuza.. Het is de Japanse Mafia!! Ik las iets over een traditie, dat ze zich allemaal helemaal onder tattoeren :blink: Zo is de verdeling in rangen: De Waka-Gashira in GTA III is Kenji!! Zou hij ook echt bestaan hebben?? Reageren
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 The Russian Mafia, ook wel de Red Mafia, heeft ook echt bestaan!! Dit zijn 2 gevaarlijke gasten van de Mafia: Aleksander Solonik en Sergei Mikhailov In GTA 2 werk je voor een man genaamd: Jerkov, maar die zal wel niet echt bestaan hebben.. Beetje rare naam: JERKov :lol: Reageren
Blizard Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Geplaatst: 19 april 2004 Le Freak weet ik veel hoe je het schrijft als je maar snapt welke clan ik bedoelde Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 De Waka-Gashira in GTA III is Kenji!! Zou hij ook echt bestaan hebben?? mischien wel... ze zeggen ook dat el burro in het echt bestaat het zou wel leuk zijn Reageren
djbob Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 @ freak, in rusland heb je veel rare namen, dus het zou best kunnen! Reageren
Joriz Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 In GTA 2 werk je voor een man genaamd: Jerkov, maar die zal wel niet echt bestaan hebben.. Beetje rare naam: JERKov :lol: Nee die zou wel niet hebben bestaan. :lol: Als GTA 2 in het Nederlands was hete hij Rukkerov Reageren
djbob Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Haha leuke grap. Spreek jerkov op ze engels uit en je heb "Djurkov. En dat betekent eikelnogwat~! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Hahahaha.. :lol: Echt een lol hiero Maar de KKK (Ku Klux Klan) is niet alleen tegen zwarten. Ze zijn ook tegen turken en homo's enz. Ze hebben altijd zo'n hoed over hun hoofd om zich niet te laten herkennen. (Ik ben trouwens TEGEN de Ku Klux Klan) Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Maaruh ik heb nog wel plaatjes van gangs Reageren
Juhroen Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Geplaatst: 29 april 2004 Ja, maar je kunt ze ook zelf op je pc zetten.. Hier heb je de Rednecks, Zarelli en die gele, k weet niet meer hoe die heten :unsure: zarelli???? het is toch zabaitsu?? teminste bij mij ! :blink: Reageren
[-HaNsSiE-] Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 kijk al doen ze nou gewoon groep 1 groep 2 groep 3 Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Spreek jerkov op ze engels uiten je heb "Djurkov. En dat betekent eikelnogwat~! De naam 'Jerkov' uit GTA2 is een geintje van de makers. Het is een verbastering van 'jerk off' wat 'aftrekken' betekent (zie ook de U-Jerk-Truck). Enne... Het logo van de Rednecks komt niet alleen van de KKK, maar is ook het logo van... uhm... nu ja; rednecks. Een groep vaderlandslievende boeren uit Amerika. Denk even logisch na; zou Rockstars werkelijk het logo van discriminerende extremisten in GTA2 verwerken? Ze hebben voor minder problemen gekregen... Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Ja ik geloof het ook. Volgens mij zijn Rednecks gewoon pick-up rijdende racistische boeren. De KKK daarentegen is volgens mij iets anders, heeft dat ook niet een connectie met Amerikaanse nazi's? Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Dat zou me niets verbazen. Ze hebben inieder geval veel dezelfde (waan)ideeën. Het zou leuk zijn als de Rednecks terugkwamen in GTA SA. Het kan wel, met al die landerijen tussen de steden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.